اطلاعیه
1400/4/28 دوشنبه
رئیس مرکز سنجش و آزمون خبر داد:
برگزاری اولین دوره آزمون زبان عمومی (UTEPT) دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه پیام نور + زمان ثبت نام و جزئیات

.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: اولین دوره آزمون زبان عمومی (UTEPT) دانشگاه تهران  با همکاری دانشگاه پیام نور در روز چهارشنبه 20 مردادماه 1400 برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر معصومه حسینی اظهار داشت: این آزمون با توجه به تجهیزات و گستردگی کشوری دانشگاه پیام نور، در مراکز و واحدهای منتخب این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی (به جز استان های قم و خراسان جنوبی) برگزار خواهد شد .
وی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نام در مراکز و واحدهای مجری با توجه به شرایط خاص کرونا محدود است،  گفت: زمان شروع ثبت نام از امروز ۲۸ تیرماه تا ۱۵ مردادماه بوده و داوطلبان می توانند از طریق پورتال پیام نور- مرکز سنجش و آزمون به آدرس http://regazmoon.pnu.ac.ir/ برای ثبت نام که به صورت صرفا الکترونیکی است، اقدام کنند.
وی زمان دریافت کارت آزمون را از 18 لغایت 20 مردادماه اعلام کرد و در مورد هزینه ثبت نام گفت: هزینه ثبت نام  در این دوره آزمون، یک میلیون و 500 هزار ریال است که به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام از طریق سامانه فوق قابل پرداخت بوده و داوطلبان توجه داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نگردد. (وجه پرداختي در صورت انصراف یا عدم پذیرش مسترد نمی‌گردد).
دکتر حسینی همچنین اظهار داشت:  ساعت شروع آزمون 9 صبح می باشد و داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌بایست حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل مربوط حضور بهم رسانند.
وی ادامه داد: آزمون با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تأیید مرکز بهداشت و درمان رسیده است، برگزار خواهد شد. استفاده از ماسک توسط داوطلبان الزامی است و عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبان، موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق این اطلاعیه، در صورت بروز مشکل در فرآیند ثبت نام، با ارسال پیام از طریق ایمیل   markazazmoon@pnu.ac.ir

و یا با شماره تلفن: 22458297-021 (همه روزه از 8:00 تا 13:00 از تاریخ 16/05/1400)  تماس حاصل نمایند.

 
امتیاز دهی