اطلاعیه
1400/1/21 شنبه
اطلاعیه
کلیه خدمات دانشگاه پیام نور به صورت کاملا الکترونیکی ارائه می شود/ عدم نیاز به مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و ستادهای استانی

.

 با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در تمامی مراکز استان‌ها و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و همکاران دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، کلیه مراکز و واحدهای  دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز در قالب دورکاری و به صورت کاملا الکترونیکی خدمات آموزشی و اداری لازم را ارائه می کنند.

خدمات آموزش مجازی در سامانه LMS

به گزارش روابط عمومی، کلیه همکاران و دانشجویان عزیز در نظر داشته باشند که برای دریافت خدمات نیازی به مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و ستادهای استانی نیست. تمامی اطلاعیه های آموزش مجازی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور همراه با  ویدئوکست های آموزشی (راهنمای استفاده از خدمات تصویری) در سامانه lmsmap.pnu.ac.ir   دانشگاه بارگذاری شده است.
 25 نوع خدمات مجازی مختلف در این سامانه برای استفاده دانشجویان ارائه شده و دانشجویان با ورود به این بخش از سامانه می توانند بدون هرگونه مراجعه حضوری، تمام فعالیت ها و اطلاعات مورد نیاز خود را اعم از؛برنامه ها و کلاس های آموزش مجازی، دسترسی به منابع درسی و کتابخانه ای، اپلیکیشن پیام من و ..به تفکیک و وضوح کسب کنند.
دانشجویان صرفا با کلیک برروی استان خود بر روی نقشه می توانند به شکل متمرکز به سامانه آموزش الکترونیکی و پرتال استانی خود دسترسی یافته و اطلاعات لازم را کسب کنند.
 
ثبت درخواست های دانشجویی در سامانه گلستان

 کلیه خدمات مورد نیاز دانشجویان در زمینه مسائل آموزشی در سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir لحاظ شده و دانشجویان می توانند با مراجعه به این سیستم درخواست های خود را برای دریافت خدمات لازم ثبت نمایند.
 
سامانه پیشخوان ارائه دهنده خدمات لازم به کلیه ارباب رجوعان دانشگاه

 سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور سالم ترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور است. همکاران ، دانشجویان و ارباب رجوع می توانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک ، آن را پیگیری کنند.
 در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری ، کارمندان(عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود می توانند درخواست های خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir/ارسال نموده و از همان طریق می توانند نتایج آن را دریافت نمایند.
وی در پایان درخصوص نحوه حضور کارکنان سازمان مرکزی و ستاد های استانی گفت: طبق سیاست های ابلاغی ستاد کرونا، حضور کارکنان در سازمان مرکزی و ستاد های استانی با حداقل حضور یک سوم خواهد بود و بقیه همکاران در ستادهای استانی و مراکزو واحدها تابع ابلاغیه های ستاد کرونا بوده و کلیه خدمات مورد نیاز دانشجویان و همکاران را در فرایند دورکاری پیگیری کرده و انجام می دهند.

 

 
امتیاز دهی