استان ها
1400/1/23 دوشنبه
افتتاح مرکز نیکوکاری نیکان در دانشگاه پیام نور شاهرود
مرکز نیکوکاری نیکان در دانشگاه پیام نور شاهرود افتتاح شد

.

در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه، امام جمعه شهرستان، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان شاهرود و تنی چند از اساتید دانشگاه و روحانیون معزز برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در ابتدا دکتر سعادت اله فرامرزی ضمن خیر مقدم و تبریک بهار طبیعت به حضار، فلسفه ی تاسیس این مرکز نیکوکاری را تبیین کرده و وجوه تمایز این مرکز با مراکز نیکو کاری دیگر را برشمرد. وی خاطر نشان کرد که این مرکز معین یکی از مناطق کم برخوردار شهرستان شاهرود انتخاب شده و فعالیت ها و حمایت های مادی و معنوی خود را با همکاری کمیته امداد امام خمینی معطوف به نیازمندان در این منطقه از شهرستان کرده است.
گفتنی است دراین مراسم حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان شاهرود افزودند:این فعالیت ها منوط به حمایت مادی و مالی نباشد و به کمک رسانی در حیطه ی فرهنگی نیز توجه گردد و در بالا بردن سطح علمی قدم برداشته شود، تا نمایانگر شعار مقام معظم رهبری نیز باشد.
درادامه این مراسم محمد بلوچی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) ضمن تشکر از اقدام به تاسیس چنین مرکزی قول مساعدت و همکاری در راستای فعالیت های آن مرکز را دادند.
این مرکز به همت والای تعدادی از دانشجویان فعال در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و حمایت رئیس دانشگاه و واحد فرهنگی دانشگاه تاسیس شد .

 
امتیاز دهی