استان ها
1399/12/16 شنبه
رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ؛در دیدار با مسئولین شهر غرق اباد
آمادگی دانشگاه پیام نور برای مشارکت در جهش تولید

.


دکتر محمود شیخ الاسلامی در بازدید از دانشگاه پیام نور واحد غرق آباد در دیدار با مسئولین این شهر بر آمادگی دانشگاه پیام نور استان مرکزی در جهت ایجاد پویایی در زمینه های اقتصادی و اشتغال تأکید کرد.
رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت ؛ جامعه دانشگاهی کشور می‌تواند با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی حضور جدی و موثری در این مسیر داشته باشد
وی ، ضمن اظهار خرسندی از علاقمندی  مسئولین شهر غرق آباد در استفاده از پتانسیل های علمی دانشگاه پیام نور گفتند، با یاری خداوند متعال و همکاری خوبی که به وجود دارد  هم افزایی خوبی را شاهد خواهیم  بود که  نتیجه ان پویای اقتصاد و اشتغال در شهر غرق اباد خواهد بود.
حجت اسلام والمسلمین سلطانی امام جمعه شهر غرق اباد ،نقش مراکز دانشگاهی را در پیشرفت و توسعه سازنده منطقه ضروری دانستند و بر مشارکت دانشگاه در انجام امور تاکید کردند .
باباشلو رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد همکاری دانشگاه پیام نور را بسیار ارزنده دانست و اظهار داشت؛ همکاری دانشگاه پیام نور موجب رشد علمی جوانان منطقه خواهد شد و از ارتباط به وجود آمده با دانشگاه پیام نور در انجام  اقدامات ارزشمند برای توسعه این منطقه و رفع موانع مشکلات و مطالبات مردم تلاش خوهیم کرد .
رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد سرمایه گذاری شرکت میهن در شهر غرق آباد اشاره نمود و تصریح کرد، استقرار این واحد تولیدی می تواند در آینده نزدیک این شهر را به عنوان سومین دامداری بزرگ کشور تبدیل نماید.
در ادامه دکتر شیخ الاسلامی  به اتفاق امام جمعه شهرستان ، شورای شهر و شهردار غرق اباد از شرکت های  میهن و شرکت کشت هیدرو پونیک بازدید و بر تامین نیروی انسانی این شرکت ها از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور تاکید شد.

 
امتیاز دهی