استان ها
1399/12/10 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:
طرح پویش ایتام برای کارکنان دانشگاه پیام نور هرمزگان؛ هر کارمند حامی یک فرزند معنوی

.

دکتر خیری ضمن تسلیت وفات حضرت زینب سلام الله علیها با اشاره به اجرای طرح پویش حمایت از ایتام گفت: کارمندان، اساتید و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه در این طرح حامی معنوی ایتام شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در نشست این طرح با عنوان اینکه یکی ازمحاسن اخلاقی سرپرستی ایتام، تفقّد و محبت نسبت به آنان است، افزود: در زندگی انسان‌ها خلاءها و کمبودهایی وجود دارد که جز از طریق محبت و دوستی نمی‌توان آن را جبران کرد و در این میان، کودکان یتیم بیشترین نیاز را احساس می‌کنند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کرتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان با عنوان حدیثی از امام صادق(علیه‌السلام) افزود: هر کس بر سر یتیمی دست ترحم و عطوفت بکشد خداوند به تعداد هر مویی (که دست بر آن بگذرد) نوری در قیامت به او عطا خواهد فرمود.
وی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری کارمندان و اساتید دانشگاه این طرح همچنان ادامه داشته باشد تا در مراحل بعدی اجرای خانواده‌های تحت پوشش از خدمات و کمک‌های دیگری نیز بهره مند شوند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پایان گفت: همکاران می‌توانند با مراجعه به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و یا از طریق لینک به آدرس: www.appnaab.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایند تا مقدمات لازم جهت ثبت نام انجام شود و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 
امتیاز دهی