استان ها
1399/3/27 سه‌شنبه
به مناسبت گرامیداشت سردار دلها،
ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به نام سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد

.



به گزارش روابط عمومی : ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به نام سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
در این مراسم که با حضور دکتر نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین معادی رئیس دفتر آیت اله علم الهدی، رئیس بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی،رئیس و معاون فرهنگی بنیاد شهید منطقه 1 و جمعی از همکاران علمی و اداری مرکز مشهد و ستاد استان برگزار شد.
دکتر ضیایی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشهد، اظهار کرد: به رسم ادای احترام و نهادینه کردن باورهای شهادت‌طلبانه دانشگاهیان و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و الگوبرداری نسل جوان دانشجو از شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.
در ادامه حجه الاسلام والمسلمین جباریان نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان گفت:خوشحالیم که خداوند این توفیق را به ما داده است که یادآوری کوچکی از این شهید بزرگوار که هم درس و هم برکت است داشته باشیم.شهید سردار سلیمانی بعد از جنگهای تحمیلی و دفاع مقدس هم شعار امام را ادامه دادند و در همه صحنه هایی که لازم به دفاع از اسلام و انقلاب بوده حضور داشته اند و از مرزهای کشور و هم چنین کشورهای اطراف دفاع کرده و ملت ما با همه وجود احساس کرده است که اگر فرماندهی سردار شهید نبود در برابر داعش امنیت نداشتیم.
در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین معادی گفت: شهید سردار سلیمانی 50 سال در معرض دگرگونی های اجتماعی، جریانات اجتماعی از مسیر انقلاب،جنگ، دفاع مقدس و سپاه بوده است و سردار نشان داد که اگر انسان بخواهد می تواند به این مقام برسد.
وی افزود:حجه الاسلام والمسلمین حضرت علم الهدی تمایل زیادی داشتند که در این مراسم شرکت کنند که به دلیل کسالت نتوانستند و فرمودند که بنده از طرف ایشان در این مراسم شرکت و سلام ایشان را به افرادی که در این تغییر نام دخالت داشته برسانم .
حجت الاسلام معادی گفت:این تغییر نام بسیار کار خوبی است و اقدام به موقع روسای دانشگاه و گروهی است که اندیشه فکری دارند و امیدواریم که راه سلیمانی که راه همه ملت است استمرار داشه باشد به قول آن امریکائی که گفت اثر شهید شدن سردار سلیمانی از زنده بودن ایشان بیشتر است .
در پایان مراسم با حضور دکتر نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور خرسان رضوی و مهمانان، از تابلوی سردب ساختمان آموزشی مرکز مشهد که مزین به نام سردار دلها شده بود رونمایی شد.
 
 

 
امتیاز دهی