استان ها
1398/11/28 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور البرز:
روزهای دوشنبه هر هفته به ملاقات عمومی رئیس دانشگاه با همکاران اختصاص دارد

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در نشست صمیمی جلسه پرسش و پاسخ دانشگاه پیام نور استان البرز دکتر جلالیان ضمن تقدیر از مساعی همکاران در انجام وظایف سازمانی خود؛با بیان اینکه مدیران و کارکنان با  ارائه نظرات،پیشنهادات و انتقادات سازنده، بدنه مدیریت دانشگاه را در خدمت رسانی بهتر به دانشجویان و پیشبرد اهداف دانشگاه کمک خواهند کرد؛افزود؛ بنده دوست دارم شما عزیزان هر مسئله و مشکلی که دارید بدون ملاحظه ارائه دهید و امیدوارم در پایان جلسه به کمک همکارانم پاسخ های قانع کننده ای به شما بدهیم و بتوانیم در طول خدمت گامی موثر در جهت رفع مسائل و مشکلات کارکنان برداریم.
دکتر جلالیان با تاکید اذعان داشت: توانمندی همه کارکنان را می ستایم و روزهای دوشنبه را جهت دیدار رو در رو با همه کارکنان علمی و اداری اختصاص داده ایم تا در فضایی  بر مبنای ارتباط موثر به بیان نظرات و دیدگاهها و بعضا" حل مشکلات بپردازیم.
حجت الاسلام و المسلمین فرید،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه به سبب برگراری این نشست؛گفت: برگزاری نشستهایی تحت عنوان «پای صحبت همکاران» با حضور رئیس دانشگاه و مسئولین هر واحد اين فرصت را فراهم ساخت همه همکاران در فضايي دوستانه و صميمي  و به دور از قضائتهای عجولانه و احساسی و بعضا" بدون پایه و اساس؛سوالات، مسائل و دغدغه هاي خود را بصورت کتبي و شفاهي مطرح کنند.
دکتر فرید افزایش خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع،پاسخگویی مناسب و به موقع و حضور موثر در برنامه های فرهنگی و مذهبی دانشگاه را مورد تاکید و سفارش قرار داد.
دکترمحمد حسنی معاون اجرایی دانشگاه نیز در این جلسه با تشریح وضعیت مالی دانشگاه و لزوم همکاری و  مشارکت همه پرسنل دانشگاه در مصرف بهینه منابع دانشگاه؛ با بیان اینکه فعالیت های اداری و پشتیبانی سرعت بیشتری به خود گرفته است از تسریع در بروز رسانی  وضعیت ارتقاء،رفاه و پرسنلی کارکنان در بخش اداری خبر داد و با اشاره به برگزاری دوره های حین خدمت کارکنان؛ گفت:این دورها تا پایان بهمن 5دوره را برگزار خواهد کرد .
وی با اشاره نحوه ارائه درخواست جابجایی محل خدمت گفت: آئین نامه نقل و انتقال و ماموریت به همه بخشها ابلاغ و اطلاع رسانی شده است.
معاون اجرایی همچنین به بیان تلاشهای صورت گرفته مدیریت دانشگاه در تملک ساختمان مرکز کرج که دستاوردهای ارزشمندی را برای این مرکز به همراه داشت؛پرداخت
همچنین دکتر امیری مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه تعامل همه همکاران در کیفی سازی خدمات روزانه دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه همه پرسنل حکم یک خانواده واحد را دارند گفت:این تعامل باعث پویایی و چابکی سیستم خدمت رسانی به دانشجویان خواهد شد.
وی تشکیل کمیته ساماندهی را فعالیتی در راستای رفع ابهام در خصوص پستهای سازمانی  و پاسخ به بسیاری از سوالات همکاران در بخشهای مختلف عنوان کرد.
گفتنی است رئیس دانشگاه در پایان این نشست 150دقیقه ای با تاکید بر برنامه ریزی برای حضور سایر همکاران بخشهای دانشگاه در این نشستها ،روزهای دوشنبه  هر هفته را از ساعت9صبح لغایت15 بعد ازظهر را برای گفتگوی رودر رو با همکارن اختصاص داد.

 
امتیاز دهی