فرهنگی
1402/5/24 سه‌شنبه
در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صورت گرفت:
برگزاری نشست کانون های استانی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور

.

به گزارش روابط عمومی نشست کانون های استانی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر امینی رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در این نشست اظهار داشت: اساتید دانشگاه نقش مهمی در معرفی موفقیت های سیاسی کشور و همچنین مسائل روز جامعه دارند. 
وی ادامه داد: دشمن در انتخابات پیش رو در صدد دلسرد کردن مردم می باشد لذا اساتید نقش مهمی در تبیین و روشنگری جامعه دارند.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام نبوی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور ضمن برشمردن نکات اخلاقی اظهار داشت: یکی از مطالباتی رهبر معظم انقلاب تاکید بر روشنگری و شناسایی انحرافات و ارتجاع ها توسط اساتید می باشد. 
حجت الاسلام نبوی همچنین درباره رفع شبهات جوانان ادامه داد: دشمن در سال گذشته تلاش کرد که با ایجاد شبهات جوانان را از ما بگیرد و در این زمینه همچنان تلاش می کند لذا اساتید باید بتوانند این شبهات را برای نسل جوان بر طرف کنند.
مسول نهاد رهبری همچنین گفت: در مباحثه و روشنگری با جوانان باید از حلم و بردباری بیشتری استفاده کرد تا احکام اخلاقی و دینی برای آنها نهادینه شود. 

در این مراسم همچنین دکتر مردانی مسئول بسیج اساتید دانشگاه های کشور ضمن تاکید بر مقوله انتخابات و اهمیت آن برای کشور گفت: دشمن درصدد است که مشارکت مردمی در انتخابات را پایین بیاورد و این کار را همزمان با اولین سالگرد ناآرامی های سال گذشته شروع کرده اند. 
رئیس بسیج اساتید دانشگاه های کشورضمن تاکید بر تلاش دشمنان در تضعیف روحیه مشارکت مردمی و کمرنگ جلوه دادن اعتماد مردم نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب، تصریح کرد؛ دشمن با ایجاد شرایط نا امن تلاش دارد هم عملکرد دولت سیزدهم را زیر سوال ببرد و هم مانع مشارکت مردم شود. 
دکتر مردانی با توجه به نقش مهم اساتید در روشنگری تصریح کرد: باید با جهاد تبیین اساتید، جوانان و مردم را روشن کرد زیرا هدف اصلی دشمن از ناامنی، بی ثبات سازی جامعه و کشور می باشد. 

 
امتیاز دهی