فرهنگی
1399/12/20 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران؛
مسابقات برنامه نویسی موجب شکوفایی استعداد دانشجویان می شود

.

 
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) گفت: برگزاری مسابقات مهارتی همچون مسابقات برنامه نویسی موجب شکوفایی استعداد دانشجویان و ایجاد آمادگی آنها برای شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی می شود.
 به گزارش روابط عمومی ، دکتر غلامرضا بخشی خانیکی در آئین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc)  گفت: چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور (PCPC)  با استقبال پرشور دانشجویان به صورت مجازی و به میزبانی استان تهران به نحوه مطلوب برگزار شد.
وی ادامه داد: برای اولین بار مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور به صورت مجازی برگزار شد که علی رغم شیوع کرونا، محدودیت های ناشی از آن  و زمان اندکی که برای ثبت نام تا برگزاری مسابقات وجود داشت، این دوره از مسابقات با حضور 38  تیم از 14 استان برگزار شد که این میزان حضور تیم های شرکت کننده و مشارکت سایر استان ها بی سابقه بود و همه اینها حاصل کار گروهی و تلاش عوامل اجرایی و  فنی این مسابقات بود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود: برگزاری مسابقات مهارتی همچون برنامه نویسی موجب شناسایی دانشجویان توانمند این رشته و پیش زمینه ای برای ورود به بازار کار و تولید نرم افزارهای داخلی است.
گفتنی است ،آئین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (pcpc) به میزبانی استان تهران با حضور مسئولین سازمان مرکزی و استان تهران به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس بین سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و سایر استان ها برگزار شد که از طریق لایو آپارات و اینستاگرام نیز به صورت زنده پخش شد.
 

 
امتیاز دهی