فناوری و پژوهش
1402/9/21 سه‌شنبه
همزمان با آغاز هفته پژوهش صورت گرفت:
بازدید رئیس دانشگاه پیام نور از غرفه دانشگاه در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

.

به گزارش روابط عمومی دکتر تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور به همراه دکتر دیده‌بان معاون پژوهش و فناوری و دکتر پریمی معاون اداری و مالی از غرفه دانشگاه پیام نور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در مصلی بازدید کردند. 
در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان مشترک اعضای علمی و دانشگاه پیام نور که اخیراً و با فعال‌سازی آیین‌نامه تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان مشترک ایجاد شده‌ حضور بسیار فعالی در نمایشگاه داشتند. 
در غرفه دانشگاه پیام نور بیش از ده شرکت دانش بنیان مشترک با دانشگاه پیام نور از جمله شرکت‌های کلینیک هوشمند فرا خدمت  (فعال در حوزه خدمات دیجیتال پزشکی)، شرکت زیلان (فعال در حوزه فناوری محصولات عایق مقاومتی)، شرکت نانو پیام البرز (فعال در حوزه محصولات نانو)،  شرکت ابزار طب کسری (فعال در حوزه خدمات ارتوپدی)  محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. 
رئیس دانشگاه پیام نور در این بازدید ضمن تقدیر از همکاران این حوزه و تاکید بر همکاری همه جانبه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری اظهار داشت: دانشگاه در حوزه زیست بوم فناوری باید توسعه یابد زیرا برجسته شدن بیش از پیش در این حوزه به برندسازی بیشتر دانشگاه کمک زیادی می کند. 
لازم به ذکر است که نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تا ۲۲ آذرماه در مصلی تهران در حال برگزاری است.

 
امتیاز دهی