فناوری و پژوهش
1399/10/3 چهارشنبه
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور تاکید کرد:
دانشگاه پیام نور در جرگه دانشگاه های کارآفرین کشور قرار دارد

.

مراسم تجلیل از پژوهشگران و کارآفرینان برتر دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته پژوهش با حضور ریاست دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.
به گزارش یوپنا دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در این مراسم اظهار داشت: امسال به نسبت سال های قبل برای ایجاد تنوع، ترکیب و بالاترین امتیازها رویکرد متفاوتی در معرفی پژوهشگران در نظر گرفتیم که در آن پژوهشگران در سطح منطقه ای انتخاب شدند و هیچ استانی در این رویکرد نادیده گرفته نشد.
وی به نحوه انتخاب ۴ پژوهشگر برتر اشاره کرد و گفت: پژوهشگران در سطح ده منطقه در حوزه های علوم انسانی ۲ نفر، ۱ نفر کشاورزی و ۱ نفر نیز علوم پایه انتخاب شدند.
کریمی افزود: در حوزه پژوهش اتفاقات خوبی را شاهد بودیم که آخرین شماره نشریه عطف که به مناسبت هفته پژوهش در وزارت علوم منتشر شد دانشگاه پیام نور را در جرگه دانشگاه های پر تلاش در حوزه دانشگاه نسل سوم و کارآفرین قرار داد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ادامه داد: شکل گیری پژوهشکده ها در دانشگاه یک نقطه عطفی است که در آینده نوید اتفاقات خوبی را خواهد داد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور همچنین به پژوهش های حوزه کارمند برتر، دانش آموخته برتر، کسانی که به مرحله استانی راه یافتند، اقدام بسیح اساتید دانشگاه پیام نور در بحث کتاب مکتب شهید سلیمانی، و همچنین پژوهشگرانی که در بحث کرونا فعال بودند اشاره کرد.
 
 

 
امتیاز دهی