آموزش
1400/6/27 شنبه
رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست:
کسب رتبه الف فصلنامه آموزش محیط‌زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور در بین بیش از 1400 نشریه علمی کشور

.

فصلنامه آموزش محیط زیست و توسعه پایدار دانشگاه پیام نور در بین بیش از 1400 نشریه علمی کشور رتبه الف را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر سید محمد شبیری استاد دانشگاه پیام نور و سردبیر فصلنامه علمی آموزش محیط‌زیست و توسعه پایدار ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در آخرین ارزیابی نشریات علمی کشور که به وسیله وزارت علوم انجام شد، فصلنامه آموزش محیط‌زیست و توسعه پایدار در بین بیش از 1400 نشریه علمی کشور، موفق به دریافت رتبه علمی الف شد.
رئیس کرسی یونسکو در آموزش محیط‌زیست دانشگاه پیام نور افزود: با عنایت به رسالت مهم دانشگاه‌‌ها و مراکز علمی و پژوهشی در زمینه آموزش‌های محیط‌زیستی و تحقق توسعه و پیشرفت پایدار در جامعه، راه‌اندازی نشریات علمی و پژوهشی برای چاپ و به اشتراک‌گذاری دستاوردهای علمی و پژوهشی ضروری است و در این راستا نشریه آموزش محیط‌زیست و توسعه پایدار به‌عنوان نشریه تخصصی این حوزه در کشور، فعالیت می‌نماید. لازم به ذکر است این نشریه با ضریب تأثیر 646/0 جزو نشریات چارک اول کیفی (Q1) پایگاه نشریات جهان اسلام (ISC) نیز بوده و جزو نشریات هسته این پایگاه اعلام شده است.
وی ضمن دعوت از محققین حوزه آموزش محیط‌زیست و توسعه پایدار برای ارسال دستاوردهای پژوهشی اصیل خود به این نشریه تصریح کرد: شماره تابستان این نشریه از سال 1397 با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جهت گسترش تعاملات علمی در سطح بین‌المللی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.
 

 
امتیاز دهی