آموزش
1399/12/23 شنبه
رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
زمان برگزاری اولین دوره آزمون بسندگی زبان عربی(اشتمال) دانشگاه پیام نور/ رشته های مشمول آزمون بسندگی زبان عربی

.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: اولین دوره آزمون بسندگی زبان عربی (اشتمال) دانشگاه پیام نور در روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر معصومه حسینی با عنوان اینکه به دلیل شرایط خاص کرونا، مراکز مجری در هنگام ثبت نام مشخص خواهد شد، اعلام کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون از اول اردیبهشت ماه سال 1400 فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.
وی زمان دریافت کارت آزمون را 20 اردیبهشت ماه سال 1400 عنوان کرد.
وی یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و در صورت ثبت نام و عدم شرکت در آزمون وجه مذکور قابل استرداد نیست و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.
 وی همچنین گفت: دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، علوم و معارف نهج البلاغه، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ اسلام و فلسفه دین و مدرسی معارف اسلامی، چنانچه تمایل به ارائه مدرک آزمون زبان انگلیسی (ETPNU) را نداشته باشند، می‌توانند گواهی قبولی در این آزمون را تا قبل از برگزاری آزمون جامع ارائه دهند.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 
امتیاز دهی