اخبار
1400/1/8 یکشنبه
نماینده بابل و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
دانشگاه پیام نوراز تاثیرگذارترین دانشگاههای کشور است

.

دکترعلی کریمی فیروزجایی  نماینده مردم بابل ،عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات  به تاثیر گذاری و موفقیت دانشگاه پیام نور  به عنوان یکی از زیر نظامهای آموزش عالی کشور اشاره کرد و اظهارداشت: برخی از نمایندگان مجلس و مسئولان خود تحصیل کرده همین دانشگاه هستند.
 وی در خصوص حمایت از تخصیص اعتبارات عمرانی،  بهره مندی دانشگاه پیام نور استان مازندران از محل اعتبارات بودجه متوازن و توسعه تحصیلات تکمیلی قول مساعد داد.
دکتر سیدافشین موسوی چلک رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز  با اشاره به وضعیت پروژه های نیمه تمام استان در برخی شهرستان ها  تقاضای کمک به تامین اعتبارات عمرانی برای اتمام پروژه ها را کرد و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین این واحدها از ساختمان  های استیجاری  به ساختمان در دست احداث دانشگاه منتقل شوند.
دکتر موسوی چلک در ادامه به ساماندهی مراکز و واحدها مطابق با برنامه آمایش آموزش عالی اشاره کرد و یاد آور شد: برخی واحدها در مراکز بزرگتر ساماندهی  شده اند و برخی دیگر نیز  با توجه به کاهش تعداد دانشجو  در کنار فعالیت آموزشی به مراکز نوآوری و صنایع خلاق تبدیل می شوند؛ که برای نمونه 
واحد بندپی پس از ساماندهی در مرکز بابل،  به عنوان مرکز ترویج و آموزش کشاورزی با تاکید بر گیاهان دارویی تغییر فعالیت داده است و  فعالیت رسمی  این مرکز از اردیبهشت 1400 شروع خواهد شد. 
رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران، ضمن تشکر از حمایت های دکتر کریمی فیروزجایی از دانشگاه پیام نور در مجلس شورای اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار حمایت های بیشتر در توسعه تحصیلات تکمیلی، جذب دانشجوی فراگیر ارشد شد.

 
امتیاز دهی