اخبار
1397/12/20 دوشنبه
مدیرکل پارلمانی وزارت علوم
دانشگاه پیام نور، دانشگاهی توسعه آفرین درسطح آموزش عالی

.

مدیرکل پارلمانی وزارت علوم:
دانشگاه پیام نور، دانشگاهی توسعه آفرین درسطح آموزش عالی / اعلام حمایت از دانشگاه پیام نور استان چهار محال وبختیاری

.

دکتر رسول صدیقی مدیر کل پارلمانی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری طی سفری به استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از دانشگاه پیام نور مرکزبروجن بابیان اینکه دانشگاه ها یکی ازارکان به بسیار تأثیر گذار در توسعه و پویایی جامعه هستند اظهار کرد : دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های خوب و در خور توجه و همچنین توسعه آفرین در سطح آموزش عالی کشور است.
به گزارش روابط عمومی، وی ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه از جمله مرکز نوآوری، سایت ها ، کتابخانه ، آزمایشگاه ها و ....  اظهار امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بروجن  با پتانسیل و  پیشرفت هدفمندی که دارد نه تنها در استان بلکه درسطح کشور جزء  دانشگاه های مطرح خواهد بود.
سپس دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به ارائه گزارشی از دانشگاه پیام نور استان پرداخت و افزود : دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری هم اینک  دارای بیش از هشت هزار دانشجو در 11 مرکز و واحد فعال در شهرستان های استان  بوده  ودر 250 کد رشته محل در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که  از رشد بالایی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بوده ، مشغول خدمت رسانی به دانشجویان است.
وی به نقش دانشگاه ها به عنوان محور توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور مرکز بروجن یکی از مراکز خوب ما است و با دارا بودن 1050نفر دانشجو و 11000 متر مربع فضای آموزشی یکی از مهم ترین مراکز دانشگاهی دانشگاه  پیام نور به شمار می رود.
گفتنی است دکتر صدیقی ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدید اعلام آمادگی خود را جهت حمایت از دانشگاه پیام نور استان ابراز نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار