1398/10/9 دوشنبه استان زنجان آزمون های دانشگاه پیام نور نمود کیفیت آموزشی است  

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور:

آزمون‌های دانشگاه پیام نور، نمود کیفیت آموزشی است

آزمون‌های دانشگاه پیام نور، نمود کیفیت آموزشی است

زنجان – ایرنا - مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور گفت: اجرای آزمون‌های یکپارچه و سراسری دانشگاه پیام نور، نمود عینی و ملموس کیفیت آموزشی است.

دکتر مجید ضماهنی روز دوشنبه در بازدید از دانشگاه پیام نور استان زنجان آزمون های هماهنگ و کشوری دانشگاه پیام نور را نقطه قوت و مزیتی رقابتی برشمرد و تاکید کرد: اجرای آزمون های همزمان و یکپارچه با این سطح از گستردگی، دقت و سرعت عمل، نیازمند بهره مندی از توانمندی های گوناگونی است که کارکنان متعهد و پرتلاش دانشگاه توانسته اند طی سال های متمادی با سختکوشی و کار مجاهدانه به شکلی شایسته و کم نظیر مهارت های لازم را جهت اجرای هر چه بهتر امتحانات کسب کنند.

 وی افزود: به برکت وجود چنین توانمندی هایی است که اکنون آزمون های پیام نور با کیفیتی مثال زدنی برگزار می شود که به تعبیر صاحب‌نظران و متخصصان امر، این مهم می تواند در سطوح مختلف ملی و بین المللی مایه مباهات نظام آموزش عالی کشور به شمار برود.

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور بر ضرورت استمرار روند روزآمدی در شیوه برگزاری امتحانات تاکید کرد و اظهار داشت: کارکنان اداری و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه درونی این مجموعه محسوب می شوند.

دانشگاه پیام نور حدود ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی در کشور دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر