اخبار
1395/8/17 دوشنبه
حضور دکتر محمد محمودی میمند در مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور مرکز رامسر

.


مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام­نور رامسر در تاریخ 8/16/ 95 در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نوراین شهر برگزار گردید.




در این مراسم دکتر محمد محمودی میمند مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام­نور، شمس الله شریعت­نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی، مهندس سروری فرماندار شهرستان، مهندس باقر سلیمی شهردار کتالم و سادات­شهر، اعضای محترم شورای اسلامی شهر رامسر و کتالم و ساداتشهر، تعداد زیادی از مسئولین شهرستان رامسر، خیرین دانشگاه ساز، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام­نور مرکز رامسر به همراه خانواده­هایشان حضور داشتند.

بعد از تلاوت چند از کلام ا... مجید، و خیرمقدم گویی، شمس الله شریعت زاده نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد مثبت دانشگاه پیام­نور مرکز رامسر و لزوم حمایت مسئولین شهرستان و مدیران پیام­نور عنوان نمود.


در ادامه دکتر محمد محمودی میمند مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام­نور میهمان ویژه مراسم، پس از خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود، در رابطه با اهمیت تحصیل و رتبه علمی بالای دانشگاه پیام نور در سطح ملی، از تلاش­های آقای دکتر موسوی وخانم دکتر نصر در جلب حمایت مسئولین وخیرین دانشگاه ساز و پیگیری مجدانه ایشان در ارتقای فضای علمی و آموزشی دانشگاه تقدیر نمود و خواهان حمایت هرچه بیشتر مسئولین، کارکنان و دانشجویان گرانقدر در حفظ و ارتقای جایگاه برتر دانشگاه پیام نور مرکز رامسر شد.

در این مراسم مصطفی احمدی خواننده ارزشی کشور و دانشجوی دانشگاه پیام­نو،  در رابطه با ایام محرم و شهدای مدافع حرم اجرای زنده و بسیار زیبایی داشت.

در پایان از نفرات برتر پذیرفته شده در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری در سال 95، و همینطور برترین­های علمی و فرهنگی و ورزشی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.  


 
امتیاز دهی