اخبار
1395/5/23 شنبه
بازدید دکتر محمد محمودی میمند مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور از مراکز و واحدهای استان ایلام

.


بازدید دکتر محمد محمودی میمند مدیرکل دفتر نظارت وارزیابی دانشگاه پیام نور از  مراکز و واحدهای استان ایلام

 

دکتر محمد محمودی میمند مدیرکل نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه روز چهارشنبه 95/5/20 ضمن بازدید از دانشگاه پیام نور استان ایلام طی جلسه­ای با حضور دکتر منصوری ریاست استان و رؤسای مراکز و واحدها و ستاد استان به بررسی مسایل و نیازها پرداختند.

در این جلسه ابتدا ریاست استان ضمن خوش­آمدگویی گزارشی از وضعیت فعلی و عملکرد دانشگاه ارائه نمودند و در ادامه مدیران استان مسایل خاص، نیازها و راه­کارهای خود را در جهت توسعه اهداف عالیه دانشگاه بیان داشتند و در پایان خواستار تداوم حمایت مدیران سازمان مرکزی از تلاش­های سازنده رییس استان شدند.

در ادامه مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع رؤسای مراکز و واحدها  و مدیران استان به تشریح برنامه­های سازمان مرکزی جهت رفع مشکلات دانشگاه از جمله تبدیل وضعیت همکاران، تفویض اختیار بیشتر به استانها و آمایش رشته­ها و مراکز و واحدها و ارتقای کیفیت پرداختند. ایشان ضمن اعلام رضایت و تشکر از تلاش­های خالصانه مدیران استان  خواستار این شدند که همکاران دانشگاه پیام نور استان و مراکز و واحدها جهت جلوگیری از اختلافات در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و پس از آن، بی طرفی کامل خود را رعایت کنند تا بتوانیم با همدلی و همزبانی در راستای اهداف عالیه نظام عالی کشور و مأموریت های دانشگاه پیام نور حرکت نماییم.  










 
امتیاز دهی