اخبار
1395/3/12 چهارشنبه
سومین نشست هم اندیشی مدیران نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور خرداد 95

.




نشست هم اندیشی مدیران نظارت و ارزیابی استان­ها

 

سومین نشست هم اندیشی مدیران نظارت و ارزیابی استان­ها روزچهار شنبه مورخ  5/3/95 با حضور  آقایان دکتر اکبری قائم مقام دانشگاه ، دکتر ضرغام مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی، دکتر جمشیدی­راد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر رشنوادی دبیرکارگروه  زیر نظام دانشگاه پیام نور در مرکز نظارت و ارزیابی  آموزش عالی، دکتر محمدی رییس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبار سنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی و مدیران نظارت و ارزیابی استان­ها در محل سالن شورای ریاست دانشگاه برگزار گردید.

 



دکتر اکبری در این نشست با بیان اینکه دانشگاه پیام­نور یکی از گسترده­ترین و بزرگترین دانشگاه­های دولتی کشور است، نقش تعیین کننده­ای در آموزش عالی کشور دارد و این مهم رسالت مدیران نظارت و ارزیابی را برای ارتقاء کیفیت دانشگاه به بهترین جایگاه ممکن در سطح داخلی و بین المللی دو چندان کرده است.

 




دکتر ضرغام ضمن تأکید بر شعار امسال دانشگاه مبنی بر «ارتقاء کیفیت، مأموریت­گرایی و کارآفرینی» تلاش همگانی جهت ارتقاء کیفیت دانشگاه و افزایش رضایتمندی ذینفعان دانشگاه را از اولویت­های برنامه دفتر نظارت و ارزیابی عنوان نمود و گزارشی از فعالیت­های انجام گرفته را به حضار ارائه نمودند.

 

دکتر رشنوادی در این نشست اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دومین زیرنظام عمده آموزش عالی کشور و از نظر جمعیت دانشجویی رتبه نخست را در بین دانشگاه های دولتی کشور دارد. وی جاذبه بالا در بین متقاضیان کسب آموزش نیمه حضوری و خوداتکایی مالی دانشگاه را از نقاط قوت این دانشگاه دانست و گفت: توجه به مقوله توسعه کیفی یکی از اصلی­ترین و مهم ترین فرصت های پیش­روی دانشگاه پیام نور است.





 دکتر محمدی رییس مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ضمن ارائه گزارش مبسوطی از تجربیات ملی و بین المللی ارزیابی کیفیت، استقرار نظام جامع ارزیابی کیفیت در دانشگاه پیام نور را یکی از ضرروری ترین اولویت های این دانشگاه دانست که باید با همدلی و تعامل مجموعه دانشگاه این مهم تحقق یابد.


 
امتیاز دهی