|
1392/12/13 سهشنبه
v شرح وظایف مسئول دفتر مدیرکل:
1. تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با مدیر و تعیین ساعات ملاقات برای آنها
2. برقراری ارتباط تلفنی
3. مرتب نمودن نامههایی که مدیر باید مطالعه, ملاحظه و یا امضاء نماید و اعاده آنها به واحدهای مربوطه
4. راهنمایی مراجعین و کارکنان و در صورت لزوم تنظیم وقت ملاقات برای آنها
5. تحویل و تحول مکاتبات و مراسلات فوری و ثبت ساعات دریافت و ارسال آنها
6. یادآوری پیش از وقت جلسات و تهیه و آماده نمودن مدارک و سوابق موردنیاز
7. پیگیری مکاتبات واصله تا اخذ نتیجه و گزارش موارد به مدیر مربوطه
8. تندنویسی مطالب و گزارشهای دیکته شده
9. انجام سایر امور محوله از سوی مسئول مستقیم بر حسب مورد
تبصره :
1- پیگیری امورات پشتیبانی و مالی اداره کل
2- تهیه دستور جلسات داخلی سه اداره نظارت، ارزیابی و بازرسی
3- تهیه صورتجلسات داخلی و ابلاغ مصوبات به رییس ادارات نظارت، ارزیابی و بازرسی
4- تنظیم جلسات هفتگی رؤسای ادارات و جلسات ماهانه برای کلیه کارکنان اداره کل
5- تهیه پیش نویس نامه های ارجاعی
6- ابلاغ دستورات مدیر کل به اشخاص و مؤسسات ذیربط و ادارات تابعه
|
|