|
1392/12/13 سهشنبه
v شرح وظایف معاون مدیرکل :
1. برنامهریزی, هماهنگی و تقسیم کار بین گروههای ( نظارت و ارزیابی و بازرسی)
2. راهنمایی رؤسای گروه و نظارت بر حسن انجام امور مربوطه
3. نظارت در تهیه و تدوین شاخصهای لازم برای ارزیابی کارآمدی برنامهها و طرحها بر اساس مصوبات شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه
4. نظارت بر تهیه و تدوین شاخصهای علمی به منظور ارزیابی کارآیی نیروی انسانی در سطح دانشگاه براساس مصوبات شورای نظارت و ارزیابی
5. نظارت لازم به منظور حصول اطمینان از اجرای سیاستها و تصمیمات دانشگاه
6. نظارت بر تنظیم شاخصها و معیارهای نظارتی و ارایه گزارشهای مستمر از فعالیتهای انجام شده
7. مطالعه مداوم و مستمر در نحوه ارزشیابی فعالیتهای آموزشی و اداری کارکنان
8. شرکت در جلسات و کمیتههای تخصصی حسب مورد
9. ارایه پیشنهادات اصلاحی جهت رفع نواقص اجرایی برنامهها
10. انجام سایر امور محوله از سوی مسئول مستقیم بر حسب مورد
|
|