برگزيده ها
1401/8/23 دوشنبه
افتتاح خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور
مدیر کل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه از افتتاح خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام نور خبر داد:

.



در راستای تحقق شعار سال و افزایش فعالیت‌های دانشگاه پیام‌نور در ایجاد مراکز نوآوری، رشد و خانه‌های خلاق، اولین خانه خلاق و نوآوری دانشگاه پیام‌ نور در تاریخ 1401/04/20 با حضور معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهور و رئیس محترم دانشگاه پیام‌ نور در تهران افتتاح شد.
در بخشی از این مراسم معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این که صنایع خلاق فصل جدیدی از اشتغال‌زایی، ارزش‌آفرینی و تبدیل ایده‌های خلاق به محصولات را گشوده است، افزودند: راه توسعه و رونق محصولات دانش‌بنیان و خلاق، ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری روی خلاقیت‌ها و نوآوری است. حرکت دانشگاه پیام‌نور به سمت ایجاد خانه‌های خلاق و نوآوری در استان‌ها و مناطق کمتر برخوردار در حوزه‌های علوم‌انسانی، اجتماعی و فرهنگ و هنر، جهت‌گیری ارزشمندی است.
 ایشان گفت: معاونت علمی آماده ارائه حمایت لازم برای توسعه این روند است و گامی که امروز، در ایجاد خانه خلاق و نوآوری دانشگاهی پیموده شده است، اقدام و ترویج فرهنگ تازه‌ای به شمار می‌رود که تحول را از دل دانشگاه‌ها به متن جامعه می‌برد.
در بخش دیگری از این مراسم آقای دکتر ابراهیم تقی‌زاده رییس محترم دانشگاه پیام‌نور با اشاره به ظرفیت این دانشگاه در خلق ثروت به کمک تبدیل ایده‌های نو به محصول، عنوان کردند: دانشگاه پیام‌نور با بیش از 400 هزار دانشجو در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف علوم‌پایه، علوم‌انسانی و فنی و مهندسی دانشجویان را تربیت می‌کند و ظرفیت خوبی برای مشارکت در حوزه‌های دانش بنیان دارد.

 

 
امتیاز دهی