آرشیو اخبار
1399/6/24 دوشنبه
با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور انجام شد؛
گرامی داشت همسر گرامی دکتر خسروی آزاد از شهیدان راه سلامت

.

با حضور دکتر ناجی در مرکز ورامین گرامی داشت یاد و خاطره همسر گرامی دکتر خسروی آزاد، مرحومه دکتر جاوید نیکو از شهیدان راه سلامت برگزار شد 
دکتر محمد امین ناجی؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با دکتر محمد خسروی آزاد یکی از کارکنان مرکز ورامین و همسر شهیده راه سلامت؛ مرحومه خانم دکتر نغمه جاوید نیکو دیدار و مراتب تاسف و تاثر خود را از درگذشت همسر گرامی ایشان، ابراز نمود.
وی شهدای راه سلامت را نمونه های برجسته و الگوهای عینی ایثار و از خود گذشتگی خواند و گفت: مردم ایران هیچگاه یاد و خاطره کسانی که عزیزترین سرمایه خود را در راه سلامتی و امنیت بهداشتی هموطنان خود ایثار نموده‌اند، فراموش نخواهند کرد.
دکتر ناجی افزود: خانواده دانشگاه پیام نور نیز همواره قدردان و پاسدار ارزش‌های والای انسانی و نیز فداکاری این بانوی شهیده خواهد بود.
در انتها دکتر ناجی به همراه دکتر خسروی آزاد و دکتر راهداری؛ ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک- ورامین با حضور در گلستان شهدای حسین رضای شهرستان ورامین، با قرائت فاتحه نسبت به مقام آن شهیده والامقام و همچنین سایر شهدا ادای احترام نمودند.
گفتنی است مرحومه دکتر نغمه جاوید نیکو؛ رئیس "گروه بررسی و ثبت عوارض ناخواسته داروهای سازمان غذا و دارو" و از پزشکان متعهد و ایثارگری بود که حین خدمت رسانی به هموطنان، به بیماری کرونا مبتلا و آسمانی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر