آرشیو اخبار
1399/6/24 دوشنبه
با حضور در مزار شهدای گمنام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور؛
دانشگاهیان پیام نور اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند

.

مدیران و کارمندان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور امروز به نمایندگی از دانشگاهیان پیام نور کل کشور، با تجمع در مزار شهدای گمنام این دانشگاه، اهانت مجله فرانسوی به ساخت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این تجمع ضمن عرض تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) گفت: در طول تاریخ چهره های دین ستیز، به هر نحوی، به دنبال تضعیف و خاموش کردن ادیان به ویژه دین اسلام بوده اند .
حجت الاسلام والمسلمین نبوی با عنوان اینکه حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت است، افزود: در مکتب رسول الله، نه تنها بی احترامی و جسارت به دیگر ادیان حرام و ممنوع است بلکه هرگونه توهین به دیگران، سخیف و زشت شمرده می شود و این از آموزه های ارزشمند دین اسلام است.
وی خاطرنشان کرد: تحصیلکرده های غربی در پوشش آزادی بیان، هرگونه اقدام شرم آور و دور از اخلاق را موجه جلوه می دهند در حالی که توهین به قرآن و پیامبر اسلام، نشان دهنده دین ستیزی و اسلام هراسی آنها و نمونه ای از جاهلیت مدرن است.
وی تصریح کرد:دانشگاهیان دانشگاه پیام نور این جسارت جاهلانه مجله فرانسوی را بی حرمتی به تمامی مکتب های الهی دانسته و از تمامی دولتمردان می خواهند که در مواجهه با چنین اقدامات دشمن، موضع انقلابی بگیرند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پایان تاکید کرد: بی احترامی به مکاتب دینی از سوی دین ستیزان بیانگر شکست و ذلت آنهاست.

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر