اخبار
1403/2/3 دوشنبه
«جشنواره ملی جریان»
اولین جشنواره ملی رویدادهای برتر، یاوران و اعضای هیأت علمی نمونه فرهنگی و اجتماعی با عنوان «جشنواره ملی جریان» برگزار می شود.

.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، این جشنواره که به منظور شناسایی و به اشتراک‌گذاری تجارب موفق و هویت‌بخشی به کنش گری فرهنگی و اجتماعی اعضای هیأت علمی، مدیران و یاوران علمی طرح‌ریزی شده است، برای اولین بار توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی این جشنواره مستقر در دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی، جشنواره ملی جریان با رویکرد اشتراک گذاری تجربه های موفق کنش فرهنگی و اجتماعی در نظام دانشگاهی، ایجاد تعامل مؤثر میان کنش گران و شکل گیری جریان نوین فرهنگی و اجتماعی در فضای آموزش عالی با ایجاد جذبه های رقابتی برگزار می شود.

بر همین اساس، بخش های مختلف این جشنواره شامل رویدادها و فعالیت‌های برتر فرهنگی و اجتماعی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برتر بین‌المللی، اعضای هیأت علمی سرآمد فرهنگی و اجتماعی، یاوران علمی نمونه فرهنگی و اجتماعی و نیز معرفی دانشگاه‌های برتر فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

طبق آئین‌نامه این جشنواره علاوه بر اعضای هیأت علمی همکار فرهنگی، مدیران و کارگزاران فرهنگی و اجتماعی، کنش‌گران فعال فرهنگی و اجتماعی غیرشاغل در حوزه معاونت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها امکان شرکت در این رقابت را دارند.

علاقمندان می‌توانند با مطالعه ضوابط مندرج در شیوه‌نامه و تهیه مستندات لازم، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد ملی از طریق سامانه jarayan.dmsrt.ir اقدام نمایند.

گفتنی است: به برگزیدگان این جشنواره علاوه بر برخورداری از امتیازات فرهنگی، جوائز ارزنده ای اعطا می شود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر