اخبار
1402/12/2 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در اختتامیه جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان سراسر کشور:
جشنواره های دانشجویی یک حرکت به سمت بالندگی و شکوفایی است

.

به گزارش روابط عمومی آئین اختتامیه جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره حرکت، رویش و نشریات خود یک حرکت به سمت بالندگی پویش و شکوفایی بوده و این جشنواره ها معمولا رقابتگاه دانشجویان فعال عرصه های مختلف دانشگاهی و جایگاه تمرین کار فردی و جمعی است که آنها را در آینده ای نه چندان دور، وارد بدنه مدیریتی می کند.

وی ادامه داد: جشنواره های دانشجویی همواره به دنبال تقویت بعد فردی و جمعی دانشجویان بوده و ما‌ موظف هستیم نیازمندی های این دانشجویان را تامین کنیم تا آنها بتوانند نسبت به ارائه طرح های خلاقانه در این عرصه اقدام نمایند همچنین این جشنواره ها مامن کنش گرانی است که علاوه بر کنش گری علمی به صفت کنش گری فرهنگی متصل شده اند.

دکتر تقی زاده درباره افزایش کانون ها و انجمن های دانشجویی نیز افزود: باید کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی را به اتاق‌های مسئله محور و حل مسئله تبدیل کرد و برای آنها کارهای چند وجهی تعریف نمود که هم به نفع خود دانشجو و دانشگاه باشد و از طرف دیگر نیز فضاهای OTC را باید در دانشگاه هم برای مهارت محوری، کارآفرینی و هم درآمدزایی اقتصادی بیش از پیش فعال کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور با تأکید بر این موضوع که این دانشگاه نماد آموزش برای همه، همه جا و همه وقت می باشد، خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی را این دانشگاه محقق کرد و بخش قریب به ۳۰۰ نفر از مدیران فعلی کشور از تحصیل کرده های دانشگاه پیام نور می باشند و همچنین در کنکور های ارشد و دکتری بخش بسیاری از پذیرفتگان از فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشند چون هر آزمون ما بسان یک کنکور است و فارغ التحصیلان ما همواره آمادگی شرکت در کنکور دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: یکی از اولویت مهم دانشگاه ایجاد کارآفرینی، کسب و کار و افزایش مهارت آموزی است که دانشجویان در حین تحصیل مهارت‌های لازم برای شغل آینده خود را کسب کنند لذا بسیاری از رشته های دانشگاه نیز منطق با این سیاست بروز و مبتنی بر نیازهای جامعه و بازار کار شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان تصریح کرد: امیدوارم دانشگاه مردمی پیام نور با اقداماتی که انجام می‌دهد با کارآفرینی و مهارت افزایی بتواند با قاطعیت ماموریت خاص خود که تبدیل دانشگاه به دانشگاه باز و عمومی است را تحقق بخشد. 
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر