اخبار
1399/8/13 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت 13 آبان و هفته وحدت؛
گرامیداشت 13 آبان، تجدید میثاق با تعهد، وحدت،ایمان و خودباوری یک ملت است

.

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص)و گرامیداشت 13 آبان، سالروز تسخیرلانه جاسوسی استکبار گفت: گرامیداشت این روز بزرگ و تقارن آن با هفته وحدت، یادآور تجدید میثاق با تعهد، ایمان، خودباوری و وحدت و یکپارچکی یک ملت است.
در متن پیام دکتر محمدرضا زمانی آمده است:
13 آبان، انقلاب دوم بعد از انقلاب اسلامی و یادآور حرکت حماسه آفرین جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل ، در راه عدالت و برچیده شدن ظلم به مبارزه با استکبار پرداختند.
دانشجویان و دانش آموزان متعهد و آگاه در این روز بزرگ به تمامی جهانیان نشان دادند که به هیچ عنوان زیر سلطه استکبار و استبداد نخواهند رفت و در راه حفظ شان، کیان، استقلال و اعتلای ایران اسلامی جان خود را نثار می کنند.
تقارن این روز بزرگ با میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت تاکیدی است بر لزوم حفظ همبستگی ، تعهد و مسئولیت سنگین امروز دانش آموزان و دانشجویان که با تلاش و کوشش در عرصه دانش و تولید علم می توانند در جهت حفظ کیان و آرمان های امام خمینی (ره) ، استقلال ،آزادی و اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.
اینجانب به نوبه خود این روز بزرگ را گرامی داشته و اعلام می کنم که دانشگاهیان پیام نور همگام با اقشار مختلف مردم ضمن گرامیداشت 13 آبان، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار و استبداد به جهانیان نشان خواهند داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر