خبرهای استانی
1398/10/10 سه‌شنبه
برگزاری جلسه
برگزاری جلسه مجمع سلامت پیام گزاران استان قزوین

.

برگزاری جلسه مجمع سلامت  پیامگزاران استان قزوین

 

جلسه مجمع سلامت شهرستان  قزوین باحضور بخشدار محترم شهرستان قزوین جناب اقای شفیعی ، اقای دکتر محمدی  نماینده محترم شهرستان البرز و قزوین ، جناب اقای دکتر نجاری معاون محترم بهداشت ،ریئس شبکه بهداشت شهید بلندیان جناب اقای دکتر مهرعلیان ،جناب اقای دکتر مهرام ، جناب اقای نامدار ریئس محترم دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مدیران و روسای ادارات ، دانشگاهها و نهاد های دولتی با دستور جلسه پیشگیری از فشارخون (بیماری خاموش) در مورخ 20اذر 98 روز چهارشنبه از ساعت 30/8 در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت شهید بلندیان  برگزار گردید.

در این نشست  در ابتدا سرکار خانم دکتر اسماعیلی مباحثی در خصوص علایم و نحوه بروز بیماری فشار خون ، و راهای پیشگیری و درمان ان به طورکامل همراه با اسلاید اموزش و ارائه فومودند.که در ذیل تصاویر مربوط به پیوست قابل مشاهده است. در ادامه فرماندار محترم توضیحات مربوط به فشار خون و نحوه پیشگیری بیان کردند . وهمچنین به ترتیب اقای دکتر مهر علیان و اقای دکتر مهرام و اقای دکتر نامدار و اقای دکتر داود محمدی  نماینده شهرستان بیاناتی در این خصوص فرمودند.

در ادامه جلسه با توجه به گفتمان با گروه ها مختلف و ارائه راهکارها از (دستگاهای دولتی ،فعالان مردمی و دستگاههای غیردولتی )و جمع بندی مطالب ارائه شده در خصوص نحو پیشگیری و درمان به 11 بند بیانیه که به امضای کلیه اعضای محترم جلسه در دو نسخه رسید تصویب گردید. و در اخر از افراد نمونه  من جملهدبیر کمیته  مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور استان قزوین تقدیر به عمل امد.






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر