خبرهای استانی
1398/2/15 یکشنبه
دانشگاه پیام نور استان قزوین
فعالیتهای در دست اقدام دانشگاه پیام نور استان قزوین

.

1- برگزاری کارگاه آموزشی لغات تخصصی روانشناسی برای دانشجویان رشته مشاوره و روانشناسی و کلیه دانشجویان پیام نور استان قزوین در مورخه 96/02/04 ساعت 15 الی 18 در اتاق دفاع  توسط جناب آقای شاه محمدی .

2 -برگزاری همایش تحلیل فیلم برادرم خسرو برای دانشجویان روانشناسی و مشاوره و کلیه دانشجویان پیام نور استان قزوین در مورخه 98/02/11 ساعت 14 الی 16 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور استان قزوین توسط جناب آقای دکتر قدرتی .

3 برگزاری همایش پیشگیری از مواد مخدر و آشنایی با مضررات مربوط به مواد مخدر برای کلیه دانشجویان علی الخصوص دانشجویان رشته مشاوره و روانشناسی در سالن آمفی تئاتر مورخ 98/02/25 ساعت 11صبح توسط جناب آقای دکتر قدرتی .

4 برگزاری جلسات کمیته مشاوره در مورخه 98/02/08 ساعت 12 با توجه به دستور جلسه با اعضائ محترم کمیته محترم مشاوره و ریاست کمیته مشاوره و بررسی مسائل مربوط به خرید وسایل آزمایشگاهی برای رشته مشاوره و روانشناسی و خریداری کتابهای مربوط به رشته مشاوره و روانشناسی و خریداری اقلام آزمایشگاهی و تشکیل جلسات متعدد در ماههای آینده .

5 برگزاری همایش و گردهمایی های مربوط به مناسبتهای مختلف در ماههای آتی با توجه به مصوبات صورتجلسه کمیته مشاوره استان قزوین .

6 برگزاری کارگاههای آموزشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد در زمینه های فرزندپروری، مشاوره پیش از ازدواج ، کارگاه سنجش و مشاوره شغلی و...

7 برگزاری برنامه های مربوط به ایام و مناسبتهای در پیش رو که متعاقبا تاریخ آن اعلام خواهد گردید .

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر