1399/11/29 چهارشنبه
گردشگری فراگیر :
دوره آموزشی رفتار مسئولانه و مطلوب با افراد کم توان و دارای معلولیت در هتل آپارتمان سرای نور برگزار گردید.

.

مدیر هتل آپارتمان سرای نور گفت: در راستای تحقق شعار" گردشگری برای همه " هتل آپارتمان سرای نور با همکاری انجمن حامیان شهر بدون مانع پس از مناسب سازی لازم برای استفاده از خدمات گردشگری برای افراد کم توان و دارای معلولیت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی رفتار مسئولانه و مطلوب با افراد کم توان و داری معلولیت نمود.
احمد حشمت نژاد افزود : اولین گام در اجرای این طرح آموزش و ترویج الگوهای رفتاری برای افراد جامعه و به‌ویژه فعالین صنعت گردشگری در برخورد با افراد کم توان و دارای معلولیت است.
وی در ادامه گفت : مناسب سازی شرایط، برای حضور افراد کم توان و دارای معلولیت در جامعه و خصوصا جاذبه های فرهنگی، تفریحی، زیارتی و طبیعی یک حق عمومی است و  برای تحقق آن تمامی نهادها و مسئولین باید تلاش و همکاری نمایند.
همچنین مدیر عامل انجمن حامیان شهر بدون مانع نیز گفت: اهمیت دادن به نیاز های افراد کم توان و دارای معلولیت و ایجاد بستر مناسب و فضای بدون مانع تاثیر شگرفی در روحیه دادن به این عزیزان دارد.
حمید حسینی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری کارگاه آموزشی در هتل آپارتمان سرای نور افزود: تمام اماکن گردشگری باید به نیازهای افراد کم توان و داری معلولیت توجه ویژه نمایند و اولین گام، برگزاری این نوع دوره‌های آموزشی جهت آگاهی بخشی به اجرای رفتار مسئولانه و مطلوب خواهد بود.
گفتنی است هتل آپارتمان سرای نور مناسب سازی لازم جهت استفاده از خدمات گردشگری برای افراد کم توان و دارای معلولیت را فراهم نموده و در سال 1399 از طرف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان واحد برتر گردشگری استان خراسان رضوی انتخاب شده است.
 

 
امتیاز دهی