كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
اولین رویداد بین المللی «جایزه بزرگ اختراعات ایران» 20 آبان ماه در برج میلاد 

اولین رویداد بین المللی «جایزه بزرگ اختراعات ایران» با همکاری دانشگاه پیام نور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستادهای علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، دانشگاه تهران و بیش از 30 دانشگاه و پژوهشگاه معتبر توسط خانه تکنولوژی ایران 20 تا 22 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، این رویداد با هدف توسعه فناوری و تجاری سازی اختراعات و نوآوری ها و سرمایه گذاری و با حضور بیش از 2 هزار مخترع، متخصص و سرمایه گذار از 30 کشور جهان در پاییز 94 برگزار می شود و مهم ترین برنامه آن رونمایی از پروژه آکواریوم فناوری به منظور توسعه و تجاری سازی تحقیقات علمی و اختراعات است.
از جمله جوایز و تسهیلات ویژه این رویداد می توان به جوایز 1000 دلاری برای 10 نفر اول، 600 دلار برای 10 نفر دوم و 300 دلار برای 10 نفر سوم ، جوایز ویژه ارگان های مختلف، حمایت ستاد های علمی و فناوری ریاست جمهوری، جایزه ویژه نوآوری جهت ثبت پتنت آمریکا به ارزش 300 میلیون ریال، جایزه ویژه فناوران ماد تا سقف 2 میلیارد ریال ، جایزه جهانی ویژه فائو، جوایزه ویژه دانشگاه های معتبر بین المللی و اهدای جایزه جهانی ابوعلی سینا به منتخبین ویژه و ... اشاره کرد.
لازم به ذکر است، مهلت ثبت نام اختراعات تا 30 شهریورماه سال جاری است و علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این رویداد به نشانی مراجعه و یا با ایمیل و شماره تلفن های 8-44159847-021 تماس حاصل نمایند.
 
امتیاز دهی