كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
پیام ریاست
                ن. والقلم و ما یسطرون
سپاس خداوند سبحان که به انسان نعمت علم آموختن داد و سپاس که توفیق داد در سال جدید نیز در خدمت جامعه دانشگاهی پیام نور وخانواده بزرگ پیام نور باشیم .افتخارداریم :در آغاز هفته دفاع مقدس که با بهار علم ودانش همراه است ،ضمن گرامیداشت این ایام ، آغاز سال تحصیلی جدید  به جامعه علمی کشور ، اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور بویژه دانشجویان جدیدالورود  وخانواده های گرامی این عزیزان عرض تبریک ویژه ای داشته باشیم ، امیدواریم همچون سنوات گذشته تقارن و همزمانی  هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گامی در جهت حرکت پرشتاب علمی و دفاع جامعه دانشگاهی از ارزشهای مقدس نظام و کشور عزیزمان ایران باشد  .
ما بر این باوریم که امروزه پیشرفت و توسعه جامعه دانشگاهی پیام نور ،از برکت وجود اساتید  متعهد ، مجرب و دلسوز ، و دانشجویان پر تلاش و جویای علم و مسئولین و کارکنان شایسته این دانشگاه بوده که توانسته گامهای موفقیت را یکی پس از دیگری بردارد . از خداوند متعال برای همه این عزیزان توفیق خدمت بیشتر و سعادت دنیا و آخرت را مسئلت داریم.
در خاتمه موفقیت دانشگاه پیام نور واحد روانسر در ایجاد رشته کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی گرایش فضای شهری ( برای اولین بار در کشور ) و پذیرش دانشجو در مهرماه امسال به تمامی هموطنان عزیز ، جامعه علمی دانشگاه پیام نور کشور ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی و خطه زر خیز اورامانات و دروازه علم و هنراورامانات شهر روانسر تبریک می گوییم . و امید داریم با کادر علمی توانمند این رشته ، امکانات موجود در دانشگاه و پتانسیل بالای شهرستان توریستی روانسر ،زمینه ارتقای علمی این عزیزان را به نحو شایسته و درخور فراهم سازیم .  
 

  
 
امتیاز دهی