اخبار
جشن دانش آموختگی دانشجویان مرکز بیرجند برگزار شد

جشن باشکوه دانش‌آموختگی 100 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند با حضور مسئولین دانشگاه و خانواده دانش‌آموختگان برگزار شد.‌

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی:در ابتدای این مراسم، سید علیرضا محمدزاده معاون آموزشی و پژوهشی مرکز ضمن خوش آمد گویی به دانش‌آموختگان و خانواده آنها گفت: دانشگاه پیام نور در طول بیش از سی سال که از تأسیس آن می‌گذرد جمع کثیری از دانش آموختگان خود را به جامعه تقدیم کرده است؛ دانش آموختگان توانمندیکه در مناسب مختلف جامعه تأثیر گذار بوده و هستند. 

محمدزاده خاطر نشان کرد: خدای بزرگ را شاکریم که به ما توفیق آن را داد تا یک بار دیگر جشن دانش آموختگی را حضور شما عزیزان برگزار کنیم. از اینکه بر ما منت نهاده و فضای این جشن را با حضور خود عطرآگین نمودید،تشکر می‌کنم و امیدوارم با پیشنهادات شما گامهای موثر تری در بالا بردن فرهنگ و معرفت و گسترش علم و دانش برداریم.

ایشان به امکانات آموزشی و پژوهشی و رشته های دایر در مرکز اشاره کرد و افزود این دانشگاه مجری اولین استارت آپ ویکند گردشگری استان در اردیبهشت ماه خواهد بود و دانشگاه مصمم است ایده های دانش آموختگان و دانشجویان عزیز را در این رویداد مهم استارت آپی جمع آوری و به بازار کار معرف نماید.

در این مراسم پس از برش کیک توسط نمایندگان دانش آموختگان و اساتید، سوگند نامه دانش آموختگی قرائت شد.

در این آیین تعدادی از هنرمندان شاخص استان به اجرای موسیقی و استندآپ کمدی شاد پرداختند و تندیس های دانش آموختگان عزیز توسط مسئولین دانشگاه تقدیم شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر