اخبار
بهره برداری از نمای جدید سامانه جامع هوشمند برنامه ریزی کلاس و درس (سهبا)

مدیر کل دفتر آمار و فناوری اطلاعات در روز اول کاری بعد از تعطیلات نوروز ضمن تبریک سال جدید و با آرزوی سلامتی و برکت روز افزون برای کلیه اعضای محترم دانشگاه بزرگ پیامنور گفت :

همزمان با میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن از نمای جدید سامانه هوشمند برنامه ریزی کلاس و درس بهره برداری خواهد شد.

 

سامانه جامع هوشمند برنامه ریزی کلاس و درس سهبا با بررسی های انجام شده در سال 1391 و 1392 و در راستای بهبود وضعیت برنامهریزیهای کلاسی مراکز و استفاده بهینه از منابع موجود مطابق با نظر اساتید کلاسی و اطلاع رسانی آنلاین به دانشجویان به شکل جامع و کشوری طراحی و تکمیل و در سال 1393 به بهرهبرداری نهایی رسید. وی افزود با وجود  گذشت حدود یکسال از عملیاتی شدن این سامانه در تعدادی از مراکز و واحدها این سامانه رتبه سوم پربازدیدترین سایتهای دانشگاه را به استناد سایت معتبر الکسا -Alexa- از آن خود نموده است. امید است با برنامهریزیهای انجام شده این سامانه به یکی از کاربردیترین سیستمها جهت استفاده مراکز و خصوصا دانشجویان عزیز تبدیل گردد

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر