استان ها
1398/3/21 سه‌شنبه
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:
لزوم ارتقاء سطح همکاری‌ها میان دانشگاه پیام نور و دستگاه قضایی

.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح همکاری‌ها میان دانشگاه پیام نور و دستگاه قضایی استان گفت: دانشگاه  پیام نور رسالت مهمی در فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی متخصص جوان در هرمزگان دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به همراه تعدادی از مسؤولین این دانشگاه با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور یک مؤسسه علم محور است و به جهت اینکه تعدادی از اعضای خانواده‌ام دانش آموخته دانشگاه پیام نور هستند با فعالیت‌های این مجموعه علمی آشنایی خوبی دارم.

علی صالحی در ادامه بر لزوم ارتقاء سطح همکاری‌ها میان دانشگاه پیام نور و دستگاه قضایی استان تأکید کرد و یادآور شد: دانشگاه پیام نور رسالت مهمی در فرهنگ‌سازی و تربیت نیروی انسانی متخصص جوان در سطح استان دارد.

در ابتدای این دیدار محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ضمن تبریک انتصاب علی صالحی به عنوان رئیس کل دادگستری استان، از زحمات کارکنان خدوم دادگستری و مسؤولین و  مدیران مستعد دستگاه قضائی که خدمت به مردم شریف هرمزگان را سرلوحه کار خود قرار داده اند،  تقدیر و تشکر کرد .

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به اینکه در زمان پیامبر اکرم (ص) استقلال قضایی از منزلت ویژه ای برخوردار بوده است، یادآور شد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران این مهم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هیچکس حق دخالت در این امر را ندارد. 

محمد خیری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: با وجود سامانه الکترونیکی و اطلاع رسانی که در قالب ارسال پیامک راه‌اندازی شده است، رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه قضایی افزایش یافته و این سامانه در جهت رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی بسیار امیدوار کننده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور استان هرمزگان پرداخت و تصریح کرد: رسالت دانشگاه پیام نور خدمت به اقشار مختلف جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی این دانشگاه صورت می‌گیرد و متقاضیان و علاقمندان به تحصیل می‌توانند به مراکز و واحدهای دایر در سطح استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در ادامه، فاطمه عامری سیاهویی معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان اظهارداشت: در اکثر مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور هرمزگان رشته حقوق دایر است و افتخار می‌کنم که اینجانب نیز فارغ التحصیل رشته حقوق و عضو هیات علمی رشته حقوق در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان می باشم.

 دکتر عامری در ادامه افزود: انجمن علمی رشته حقوق در دانشگاه  پیام نور  فعال و در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت است.



 

 
امتیاز دهی