استان ها
1398/2/28 شنبه
بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور واحد چمستان نور با حضور مسئولین شهرستان نور
دکتر اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد: عملکرد دانشگاه پیام نور موفقیت آمیز بوده است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور واحد چمستان با حضور دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران، دکتر اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی شادمان فرماندار نور، دکتر سالار  رئیس واحد چمستان، شهردار، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر چمستان بررسی شد.
در این جلسه دکتر شیخ الاسلامی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه پیام نور در این واحد برضرورت مشارکت، همراهی و همکاری بیش از پیش مسئولین در تحقق اهداف و برنامه های توسعه دانشگاه پیام نور این شهر تأکید کرد.
دکتر علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: دانشگاه پیام نور خدمات مطلوب و رضایت بخشی را از خود نشان داده است.
وی گفت: این دانشگاه با داشتن بنیه قوی علمی و پژوهشی یکی از دانشگاه های برتر کشور است.
دکتر علی شادمان فرماندار شهرستان نور نیز استقرار واحد دانشگاه پیام نور در شهر چمستان را یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی منطقه برشمرد و بر ضرورت توسعه و تقویت این دانشگاه تاکید کرد.
وی افزود: مجموعه مسئولین محلی و شهرستانی آمادگی دارند که در راستای حمایت از طرح های توسعه ای این دانشگاه همکاری کنند. دکتر جمشید سالار رئیس دانشگاه پیام نور واحد چمستان با اشاره به تاسیس دانشگاه در سال 1388گفت: حدود 400دانشجو در 8رشته در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تحصیل می کنند.


 
امتیاز دهی