استان ها
1398/2/27 جمعه
دکتر معصومی در دیدار با مدیران مدارس متوسطه تبریز؛
تشکیل کارگروه ارتباط با مدارس در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزارشد

.


در راستای امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و به منظور بسط و گسترش همکاری های دو سازمان ، جلسه ای با حضور جمعی از مدیران مدارس متوسطه استان در محل ستاد استانی پیام نور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی:در این دیدار دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از حضور مدیران مدارس و تشکر از زحمات آنان در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان ، با تاکید بر تحکیم ارتباط بین آموزش و پرورش و دانشگاه پیام نور ، گفت : هر دو نهاد در یک سنگر و برای تعلیم و تربیت و آموزش جوانان و آینده سازان کشور فعالیت می کنند و همین می تواند باعث و سرمنشاء یک همکاری و برنامه ریزی برای آینده ای بهتر باشد.
دکتر معصومی با اشاره به سیستم آموزشی منحصر بفرد و متفاوت آموزشی در دانشگاه پیام نور گفت : دانشجویان این دانشگاه به واقع دارای بار علمی و پژوهشی بالایی نسبت به سایر دانشگاهها هستند و اعتمادبه نفس آنان در راستای نقش آفرینی در زمینه های مختلف اجتماعی بسیار بالا است .
دکتر غنی زاده نیز ضمن بیان اهمیت آموزش و پرورش و مدارس در تعیین آینده ایران عزیز اسلامی ، گفت : آینده کشور در بستر این دو سازمان شکل می گیرد و هر اندازه بتوانیم کیفیت و برنامه ریزی در این دو نهاد را بهینه سازی کنیم به همان اندازه شاهد رشد معرفت و اخلاقیات در جامعه و به تبع آن پیشرفت و بالندگی در کشور خواهیم بود .
مدیران دوره متوسطه مدارس حاضر در جلسه نیز همگی ضمن تائید کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور و تفاوت آن با سایر دانشگاهها ، گفت : آماده ایم تا با همکاری در زمینه های مختلف علمی و آموزشی و پژوهشی در معرفی دانشگاه پیام نور به دانش آموزان دوره متوسطه و برگزاری کارگاههای آموزشی مختلف مورد نیاز دانش آموزان ، همکاری گسترده ای داشته باشیم .

 
امتیاز دهی