استان ها
1397/12/1 چهارشنبه
دکتر محدثی زرندی در بازدید از از واحدهای پیام نور جنوب استان کرمان :
بر توسعه همکاری های بین دانشگاه پیام نور واحد ریگان و دستگاههای مسئول تاکید کرد

.

رئیس دبیرخانه منطقه هشت کشور و رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، پس از قرائت فاتحه در جوار گلزار شهدای گمنام شهرستان ریگان، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، از بخش های مختلف واحد ریگان بازدید کرد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا محدثی زرندی در نشست صمیمی با فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهرستان ریگان بر توسعه همکاری های بین دانشگاه پیام نور واحد ریگان و دستگاههای مسئول این شهرستان تاکید کرد و گفت: دانشگاه پیام نور واحد ریگان تنها مرکز آموزش عالی این شهرستان است که تاکنون خدمات ارزنده ای به مردم این شهرستان ارائه نموده و انتظار این است مسئولین این شهرستان نیز این دانشگاه را در راستای پیشبرد اهداف خود یاری کنند.
وی با اشاره به پتانسیل های کشاورزی و گردشگری شهرستان ریگان، ضرورت تاسیس مرکز رشد و کارآفرینی در دانشگاه پیام نور واحد ریگان را یادآور شد و گفت :دانشگاه پیام نور با حرکت به سمت دانشگاههای نسل سوم و کارآفرین، اقدامات موثری در زمینه تجاری سازی ایده های خام، انجام داده  و راه اندازی این مرکز می تواند گامی موثر در راستای جهت دهی طرح های اشتغال زایی این شهرستان باشد.
همچنین، دکتر رحیم زاده رئیس واحد ریگان نیز، گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه های عمرانی ،آموزشی و برگزاری دوره های آموزش آزاد، ارائه کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در ادامه سفر به جنوب استان، ضمن دیدار با امام جمعه فهرج از واحد فهرج  نیز بازدید همچنین از واحد نرماشیر و مرکز بم هم بازدید کرد.

 
امتیاز دهی