استان ها
1397/9/21 چهارشنبه
باهدف کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفت؛
آغازهمکاری مشترک دانشگاه پیام نور استان چهارمحال وبختیاری وشورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر

.

نشست دکترعلیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  با سیدقدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با محوریت تعامل و همکاری میان دانشگاه و نهادهای مرتبط با آن شوراء دانشگاه پیام نور استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی :در این نشست دکتر آبرود دراین نشست با بیان اینکه دانشگاه ها می توانند در مبارزه با مواد مخدر نقش بی بدیلی داشته باشند ، از همکاری های دو جانبه جهت کاهش آسیب های اجتماعی در دانشگاه و جامعه ، بر آمادگی خود و کانون های فرهنگی  ، علمی و همچنین  انجمن ها در طراحی و اجرای برنامه های آگاهی بخش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی  تأکیدکرد.

وی  تعامل و همکاری در خصوص برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر را کاری ارزشمند دانست و گفت : ما می‌توانیم  از دانشجویانی که در کانون‌های همیاران سلامت روان وسایر کانون ها  فعالیت ‌می کنند، در جهت مبارزه با مواد مخدر وکاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی در این محیط دانشگاهی و سطح جامعه  بهره بگیریم.

در ادامه سید قدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تشکر از برگزاری این نشست به بیان مشکلات و گرفتاری های حاصل از این آسیب برای جوانان و دانشجویان و خانواده های آنها در سطح جامعه پرداخت و افزود: استقبال از پایان‌نامه‌ها و طرحهای پیشگیرانه با موضوع آسیبهای اجتماعی، به منظور تشویق برای داشتن جامعه‌ای سالم از اولویت های  اساسی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان است .

وی مبارزه همه جانبه با مواد مخدر را امری ضروری در جامعه بر شمرد و اظهار کرد : در حوزه پیشگیری از اعتیاد باید از ظرفیت دانشگاهیان به خصوص دانشجویان  استفاده شود و از آنان بخواهیم تا به مقوله اعتیاد و موادمخدر و آسیب های آن بپردازند تا بدین طریق  افراد جامعه از خطرات آن آگاه شوند.


 

 


 
امتیاز دهی