استان ها
1397/9/21 چهارشنبه
دکتر معصومی درنشست روسای مراکزوواحدهای دانشگاه پیام نور:
تکریم دانشجویان وپاسخگویی مناسب یکی از راههای حفظ دانشجو و ترغیب آنان به تحصیل در دانشگاه است

.

دهمین جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان ، با اعضای هیئت رئیسه ستاد استان به منظور بررسی مسائل جاری مراکز و واحد ها و آمادگی برای برگزاری مطلوب امتحانات پایان ترم در محل سالن کنفرانس ستاد استان برگزار شد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان و رئیس دبیرخانه منطقه 3 دانشگاه پیام نور  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روسای مراکز و واحدها و همکارانشان در ایام ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور و نیز مرحله تکمیل ظرفیت ، گفت :تکریم دانشجویان وپاسخگویی مناسب یکی از راههای حفظ دانشجو و ترغیب آنان به تحصیل در دانشگاه است و از همه شما عزیزان می خواهم این امر را به صورت مکرر در تمامی جلسات اداری خود با همکاران مطرح نموده و از آنان بخواهید به صورت جدی به آن عمل کنند.

رئیس دانشگاه آذربایجان شرقی  با اشاره به برخی تغییرات صورت گرفته در سطح روسای مراکز و واحدها ، گفت : تغییرات لازمه مدیریت است و هیچ تغییری دلیل بر ناتوانی عزیزان نیست بلکه با توجه به سیاست های دانشگاه و نیز توانایی های روسای محترم ، تغییرات جهت تحقق اهداف عالیه دانشگاه صورت میگیرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری منظم کلاسهای درسی در تمامی مراکز و واحدها . حفظ نشاط و شادابی در دانشگاه ،افزود : یکی از مهمترین برتریهای دانشگاه پیام نور به سایر دانشگاهها سیستم آموزشی متفاوت و امتحانات منحصر بفرد آن می باشد و در این راستا از همه شما می خواهم برای احقاق حق دانشجویان کوتاهی نکنید و متن قانون و بخشنامه های ارسالی در این زمینه را به دقت اجرا کنید.

رئیس دبیرخانه منطقه 3 دانشگاه پیام نور  با بیان اینکه دانشگاه باید در تمامی ابعاد سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه تاثیر گذار باشد و موظف به تربیت دانشجویانی مومن و متعهد و کارآفرین برای جامعه هستیم ، گفت : با تمهیدات لازم و دقت روسای مراکز و اشراف برتمامی مسائل دانشگاه در تمامی حوزه ها ، امیدوارم شاهد برگزاری مطلوب و بدون ایراد امتحانات پایان ترم باشیم.

دکتر معصومی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری دوره های آموزشهای آزاد و موفقیت در کسب رتبه دوم کشور و بحث های درآمدزایی برای دانشگاه ، گفت : کسب مقام دوم بعد از استان تهران نشان از تعهد کاری و همدلی کارکنان استان و مراکز مجری دوره های آموزشهای آزاد در راستای تحقق اهداف دانشگاه هست و امیدوارم تمامی مراکز و واحدها با بهره مندی از پتانسیل های موجود خود در دانشگاه و شهرستانها و حفظ رسالت دانشگاه در این زمینه گامهای موثری بردارند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام  والمسلمین دکتر جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در دانشگاه پیام نور استان ضمن قدردانی از زحمات روسای مراکز و واحدها و آرزوی توفیق و سربلندی برای همه آنان در ارائه خدمات به دانشجویان و آینده سازان کشور ، گفت : طبق روایتی که از امام صادق ( ع ) داریم ،  4 خصلت هست که اگر در انسان باشد خداوند گناهان او را می بخشد و آن  عبارت است از : صداقت ، خوش اخلاقی ، حیا و شکرخداوند ، و چنانچه ما بتوانیم در مسئولیت های خود این چهار خصلت را داشته باشیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.

سپس دکتر غنی زاده معاون دانشگاه پیام نور استان نیز با تاکید بر دلبستگی دانشجویان به دانشگاه در تمامی حوزه ها ، نیازمند ترسیم وضعیت فعلی و تعریف افق برای رسیدن به نکته مطلوب است .

معاون دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه اطلاع رسانی عملکرد در تمامی حوزه ها و ارتباط با روابط عمومی یکی از ارکان موفقیت دانشگاه می تواند باشد ، گفت : در تمامی حوزه های دانشگاه عملکردهای مثبت و سازنده اتفاق می افتد که حتما باید آنها را در زمان خود و به نحو احسن بتوانیم اطلاع رسانی کنیم تا دانشجویان و سایر آحاد مردم شناخت دقیق و مناسبی از دانشگاه پیام نورداشته باشند و این امر می تواند در طولانی مدت در جذب دانشجو و حفظ دانشجویان کمک شایانی برای دانشگاه باشد.

درخاتمه دکتر مسعودی نیا رئیس اداره حراست دانشگاه پیام نور استان نیز ضمن بیان مطالبی در خصوص اهمیت امتحانات و بروز رسانی قرنطینه های امتحانات ، گفت : لزوم هوشیاری تمامی مسئولین در تمامی حوزه ها و حفظ آرامش و محیط پویای دانشگاه برای دانشجویان از اولویت های اصلی دانشگاه هست .

روسای مراکز و واحدهای استان با ارائه گزارش عملکرد مرکز و واحد مربوطه و بیان نکته نظرات خود ، پیشنهاداتی را در خصوص عملیاتی کردن تصمیمات اخذ شده و بهبود امور ارائه دادند.  


 
امتیاز دهی