استان ها
1397/8/22 سه‌شنبه
دکتر رسولی شربیانی در جشن معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور استان قزوین:
خود باوری و خود اتکایی از ویژگیهای دانشجویان پیام نور است.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، هم زمان با آغاز ماه ربیع الاول و با حضور مسئولین استانی جشن معارفه دانشجویان جدید الورود در دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار شد .
در ابتدای این مراسم دکتر رضا رسولی شربیانی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و تبریک این ماه به دانشجویان گفت: ورود به دانشگاه، آغاز کسب علم و معرفت است و دانشگاه پیام نور بعنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور با وجود امکانات آموزشی شروعی برای ترویج خلاقیت و نوآوری است.

وی با اشاره به ویژگیهای دانشجویان پیام نور گفت: خود باوری و خود اتکایی از ویژگیهای دانشجویان پیام نور است.
دکتر رسولی شربیانی، با اشاره به کسب رتبه اول کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور در بین دانشگاههای دیگر افزود: سیستم آموزشی استاندارد، متکی بودن دانشجویان به کتب و منابع درسی و سطح سواد قابل قبول دانشجویان پیام نور نسبت به سایر دانشجویان دانشگاهها از امتیازات دانشگاه پیام نور است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین تصریح کرد: با پذیرش بیش از 1000نفر دانشجو در مقطع کارشناسی در سال تحصیلی 98-97 نمونه بارزی از اعتماد قشر عظیمی از طالبان علم به دانشگاه پیام نور می باشد .
وی اضافه کرد: آمار فارغ التحصیلان و پذیرفته شدگان در مقاطع بالاتر و همچنین آزمون وکالت دانشجویان رشته حقوق در این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه بیشتر است.
در بخش دیگری از این مراسم دکتر نبئی معاون آموزشی مرکز قزوین در خصوص آیین نامه های آموزشی مواردی را برای دانشجویان بیان کرد.
  همچنین در این مراسم حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان قزوین در خصوص فضایل علم و عالم و جایگاه دانشجو در دانشگاه و کسب علم به همراه معرفت سخنان مبسوطی را بیان کرد. 
در پایان این مراسم از دانشجویان نمونه در زمینه های علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی در دانشگاه تقدیر به عمل آمد.


 
امتیاز دهی