استان ها
1397/8/15 سه‌شنبه
دکتر آبرود در دیدار با امام جمعه شهر گندمان ؛
کیفی کردن مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف مهم است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،  در این دیدار دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت:  امید است که با همدلی و همزبانی همه ارکان جامعه شاهد تحول و پیشرفت دانشگاه پیام نور استان باشیم که با شتاب بیشتری در مسیر رشد و توسعه گام بلندی برداشته شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به ارائه گزارش و فعالیت های صورت گرفته توسط این دانشگاه پرداخت و بیان داشت : بحث کیفی کردن مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری سرلوحه امور این دانشگاه است که با یاری و همکاری همه مسؤلین استان میتوان به این مهم دست یافت .

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور واحد گندمان دارای ظرفیت و پتاسیل فروانی در جهت درآمد زایی می باشد گفت : می توان با هدف و همفکری گام مؤثری در جهت پیشرفت این دانشگاه و شهر گندمان برداشت.
دکتر آبرود ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان  توانسته ضمن ایجاد تحول در عرصه های فرهنگی  و اجتماعی در سطح استان با بیش از 8 هزار دانشجو در 11 مرکز و واحد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به یک ظرفیت توانمند و کم نظیر دراستان بدل شود.
در ادامه حجت الاالسلام و المسلمین  دکتر خسروی  امام جمعه شهر گندمان اظهار کرد : اهدافی که برای دانشگاه پیام نور شهر گندمان در نظر گرفته شده است بسیار عالی و در خور شأن می باشد که اگر در عمل اجرا شود اثر بخشی بیشتری خواهد داشت.
وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه تعالی و پیشرفت است افزود : از برکات دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری وجود مدیران توانمند است که توانسته اند منشأ خدمات بسیار زیادی در سطح جامعه و دانشگاه باشند.
 حجت الاالسلام و المسلمین  دکترخسروی  گفت : امید است با راه اندازی رشته های جدید و مورد نیاز و همچنین جذب بیشتر دانشجو در دانشگاه پیام نور واحد گندمان شاهد توسعه و پیشرفت متوازن  باشیم .

 
 

 
امتیاز دهی