استان ها
1397/7/22 یکشنبه
دکتر بخشی خانیکی در دانشگاه پیام نور البرز:
بر انضباط آموزشی در حوزه برنامه ریزی تاکید کرد.

.



دکتر بخشی خانیکی دبیر منطقه یک دانشگاه پیام نور و جمعی از مدیران این منطقه با مسئولان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان البرز دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر بخشی خانیکی دبیر منطقه یک در این دیدار دانشگاه پیام نور را دانشگاهی با سابقه ای درخشان خواند و با تاکید بر عزم مسوولان این دانشگاه در توسعه آموزشی و ارتقای کیفیت آن اظهار داشت: ادامه مسئولیت پر فراز و نشیب در راستای ماموریتهای علمی و پژوهشی این دانشگاه نیاز به تعامل ،همراهی و همفکری دارد.
وی در ادامه اذعان داشت:انضباط آموزشی در حوزه برنامه ریزی که شامل تمام امور مرتبط با دانشجو،عضو هیات علمی و مدرس مدعو میباشد از تاکیدات و مسائل مهم منطقه یک دانشگاه می باشد.
دکتر بخشی خانیکی با تاکید بر درآمد زایی و حرکت و برنامه ریزی مسئولان بر این مهم تاکید کرد و افزود: صرفا" نباید به درآمد شهریه ای تکیه کرد و لازم است با نگاهی آکادمیک و مطالعه محور قدرت پیش روندگی دانشگاه را در نقاط عطف و درآمد زا تقویت کنیم.
دبیر منطقه یک و رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران همچنین از توان پژوهشی استان تهران و البرز سخن گفت و آنرا فرصتی در جهت تبدیل پژوهش به اصول کاربردی و تبدیل ایده به پدیده عنوان کرد.

در این نشست، دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور البرز ، علاوه بر تشریح عملکرد این استان در 9 ماه گذشته، ظرفیت ها و امکانات موجود در استان البرز را فرصتی مناسب در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه عنوان کرد.
دکتر جلالیان با ارائه آمار و اطلاعات موجود در خصوص بخشهای مختلف،از آمادگی این دانشگاه در راستای اهداف منطقه ای شدن دانشگاه خبر داد و گفت: کما فی السابق و با توان دو چندان آماده خدمت رسانی با کیفیت تر به دانشجویان هستیم.

گفتنی است هریک از روسای 6گانه مراکز و واحدهای استان البرز،اعضای هیات علمی،معاونین و مدیران ستادی البرز در این دیدار به بیان مشکلات و راهکارهای در پیش رو پرداختند.
این نشست با حضور دکتر شادرخ معاون اجرایی،مهندس مقدم رئیس حراست ، غفار بیات مدیر حوزه ریاست و علی اکبر نبوی مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.
همچنین در حاشیه این برنامه از دو رتبه برتر دانشجویی درمسابقات قرآن در مرحله استانی تقدیر شد.

 
امتیاز دهی