استان ها
1397/7/21 شنبه
دوخبرکوتاه از دانشگاه پیام نور استان سمنان ؛

.

افتتاح مرکز رشد در دانشگاه پیام نور مرکز سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز سمنان در این مراسم که با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان  دکتر یوردخانی و رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سمنان و مدیر کار آفرینی مرکز سمنان و جمعی از اعضای علمی و کارکنان برگزار شد. همزمان با افتتاحیه این مرکز رشد دو شرکت دانش بنیان نیز افتتاح گردید.
در این مراسم دکتر یوردخانی رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت  با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص علم، رویکرد دانشگاه ها و خصوصا دانشگاه پیام نور باید به سمت مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان باشد. در ادامه وی گفت :لزوم همکاری بین شرکت های مستقر در دانشگاه و اعضای علمی در خصوص پژوهش هایی که منجر به حل مسائل و مشکلات کشور در جهت تولید اشتغال و تولید ثروت شود تاکید کردند.
همچنین مدیر عامل یکی از شرکتهای دانش بنیان گفت : شرکت های دانش بنیان حلقه اتصال بین دانشگاه و صنعت می باشد که می توان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های این شرکتها برای تبدیل علم به ثروت قدم برداشت.

برگزاری مراسم توجیهی دانشجویان جدید الورود دردانشگاه پیام نور مرکز سمنان؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز سمنان جلسه توجیهی و مراسم جشن دانشجویان جدید الوروددر محل مجموعه فرهنگی نور دانشگاه پیام نور مرکز سمنان برگزار شد . در این مراسم ابتدا  دکتر پریمی ریاست  دانشگاه پیام نور مرکز سمنان ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود درخصوص اهمیت دانشگاه و پیشرفت علمی دانشجویان ایراد سخنرانی کردند و در ادامه دکتر یوردخانی ریاست  دانشگاه پیام نور استان سمنان نیز در خصوص جایگاه دانشگاه پیام نور در کشور و در خصوص جایگاه علم در جامعه مباحثی را بیان نمودند،در خاتمه  دکتر دانایی فرماندار محترم سمنان در خصوص جمعیت دانشجویی شهرستان سمنان نسبت به دیگر استان ها جمعیت قابل توجهی می باشد.

 


 
امتیاز دهی