استان ها
1397/7/18 چهارشنبه
با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی و جمعی از مسئولین استان قزوین؛
آئین تکریم و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، جلسه معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان قزوین با حضور دکتر رسولی شربیانی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در سازمان مرکزی، عباس کاظمی  فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان ، حجت الاسلام محبی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، دکتر نبئی معاون آموزشی دانشگاه ، برخی مدیران ستادی دانشگاه ، مدیران نهاد رهبری سازمان مرکزی ، اعضای شورای بسیج دانشجویی برادران و خواهران برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام نبوی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام، گفت: هر عملی را که انجام می دهید، بواسطه انجام  آن عمل خودتان را بالا و عالی ندانید. ایشان در ادامه فرمودند: شما دانشجویان بسیجی چشم و چراغ کشور هستید و رهبر معظم (حفظه الله) به شما چشم دوخته اند. 
شما دانشجویان باید در مسیرخود، همانند کوهنوردی باشید که  قله به نگاه میکند که چقدر راه مانده تا به قله برسد. قله ما نگاه امام زمان(عج) است. اگر به قله نگاه کنیم و در مسیر گام برداریم، حتماٌ موفق میشویم ..
در ادامه جلسه، دکتر رسولی ریاست دانشگاه پیام نور استان، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، خاطر نشان کرد که بسیج در دانشگاه پیام نور بازوی مدیریت دانشگاه است. 
وی افزود : اکثر فعالیت های فرهنگی دانشگاه، توسط دانشجویان بسیجی انجام می‌شود زیرا که این عزیزان دانشجوهای فعال در زمینه فرهنگی و علمی هستند.
دکتر رسولی در ادامه از دانشجویان خواست که کانون های فرهنگی و علمی را بیشتر تقویت کنند.
رییس دانشگاه پیام نور استان در بخش دیگری از مباحث به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: در مواجه با مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد از قبیل تفکر مردم در مقابل اقدامات آمریکا ، باید همگی با همراهی هم، امید و واقع نگری و مقابله با سیاه نمایی عده ای اندک را در بین دانشجویان و مردم کشور تقویت نماییم.
در بخش پایانی این جلسه کاظمی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن‌ تسلیت ایام ماه محرم و اظهار خرسندی  از حضور در این جمع، از دکتر رسولی شربیانی که همراه همیشگی برنامه های بسیج بودند تقدیر و تشکر کردند.
وی با تایید صحبت های دیگر مسئولین حاضر در جلسه و با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (حفظه الله)، از دانشجویان خواستند واقعیت ایران اسلامی و واقعیات آمریکا را بشناسند و در آن ها تفکر کنند.
وی با اشاره به مناظرات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت : منبع مهمی که برای شناخت آمریکا موجود است، متن مرحله سوم مناظره ترامپ و کلینتون در رقابت های انتخاباتی است که توسط خود ترامپ گفته شده و ترجمه این متن در اختیاراست. این متن را که خود ترامپ گفته است را مطالعه کنید و واقعیات ایران را هم ببینید. امروزه اقتدار ایران در منطقه و سازمان ملل به جهانیان ثابت شده است.
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی در ادامه گفت : در سال های اخیر بار اصلی انقلاب بر دوش مجموعه بسیج دانشجویی و به طور کلی جریان های دانشجویی بوده است. امروزه در برابر این عرصه پیچیده جنگ هوشمند که دشمن بطور عمده در حوزه جنگ اقتصادی و جنگ روانی فعالیت میکند، باید هوشیار باشیم تا داشته های این ملت را حفاظت نماییم.
وی در پایان صحبت هایشان از مسئولین و ریاست دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و همچنین از زحمات بزرگری مسئول قبلی بسیج دانشجویی مرکز قزوین، قدردانی نموده و سید محمد حسینی را به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین معرفی کرد.
جلسه با دادن لوح و هدایایی به مسئول سابق و مسئول جدید بسیج دانشجویی  و صلوات برمحمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین و همچنین اقامه نماز جماعت ظهر و عصر خاتمه یافت.

 
امتیاز دهی