استان ها
1397/7/18 چهارشنبه
چندخبرکوتاه ازدانشگاه پیام نور استان اصفهان ؛

.

برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد

 

مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد با حضور دکتر عباسعلی آروین رئیس دانشگاه ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد در سالن ورزشی دانشگاه برگزار شد. 

 آروین ضمن تبریک به دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور و آغاز سال جدید تحصیلی و همچنین تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: پایه و اساس علم و فرهنگ، دانشگاه است و دانشگاه پیام نور این افتخار را دارد که تعداد زیادی دانشجو را در سراسر کشور تحت پوشش خود قرار داده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور امکانات خوب و شرایط مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده است و دانشجویان می توانند مخصوصا از مشاوره رایگان و دیگر برنامه های فوق برنامه بهره مند شوند.

مراسم استقبال از  دانشجویان ورودی جدید با تشریح و تبیین آیین نامه ها و دستورالعمل های دانشگاه توسط مسئولین  و کارشناسان حوزه های مختلف دانشگاه، پایان یافت.

دیدار با فرمانده و نیروهای خدوم نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دانشگاه پیام نور مرکز نطنز

 

 به مناسبت هفته نیروی انتظامی  دکتر حمیدی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نطنز با همراهی مسئول حراست و آموزش ، مدیر اداری ، مدیر فرهنگی و روابط عمومی و امام جماعت مرکز حجت السلام و المسلمین موسوی و مسئول بسیج دانشجویی مرکز نطنزدیدار  کردند .   

در این دیدار پس از تبریک این روز به جناب سرهنگ هادیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز و پرسنل زحمتکش و خدوم این ارگان نظامی ، پیرامون مسائلی که گریبانگیر جامعه و جوانان شده و معظلات اجتماعی در دنیای مجازی و واقعی صحبت و تبادل نظر کردند .

مقرر شد طبق توافقنامه ای که نیروی انتظامی درخصوص مشارکت در برنامه های پیشگیری جرائم و آگاه سازی جامعه و همینطور دانشگاهها دارند ، جهت انجام و حصول نتیجه این موارد و آگاه سازی ، همایشهایی را مبنی بر موارد فوق با مشارکت دانشگاه پیام نور در مرکز نطنز برگزار نمایند.

حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز وزوان در نخستین گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی استان اصفهان 

این همایش با عنوان «دانشجوی حسینی در مکتب امام خمینی (ره)» و با حضور دانشجویان بسیجی حوزه شهید چمران دانشگاه پیام نور مرکز وزوان  و فعالان سیاسی، فرهنگی و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار شد. 

رئیس بسیج دانشجویی استان اصفهان محمدحسین کفعمی گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی، مجموعه‌های بسیج دانشجویی را با دستاوردها و ظرفیت آشنا کنیم و برای کمک به کارایی نظام و پاسخگویی به مطالبات امام و رهبری انقلاب اسلامی و پیاده سازی منویات آن بزرگواران، ظرفیت‌های بسیج دانشجویی استان اصفهان را مرور کنیم.

رئیس بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: امیدوار هستیم با برگزاری این همایش، در آغاز سال تحصیلی، حضور مؤثرتری را درباره تحقق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در جامعه و دانشگاه داشته باشیم.

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری با موضوع تکلیف گرایی، تبیین تحول بسیج دانشجویی، تقدیر از رده‌های برتر بسیج دانشجویی، میثاق نامه جوان مؤمن انقلابی استان اصفهان با مقام معظم رهبری و برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر استان از جمله برنامه‌های این همایش بود.

 


 
امتیاز دهی