اداری و مالی
1398/1/21 چهارشنبه
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور خبر داد:
واحدهای پیام نور در مناطق سیل زده هیچ خسارت سازه ای نداشته اند/ اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای کمک به سیل زدگان

.

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تمام اماکن دانشگاه پیام نور تحت پوشش بیمه تکمیلی حوادث هستند، گفت: خوشبختانه واحدهای این دانشگاه در مناطق سیل زده آسیب جدی نداشته است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن علیزاده ضمن بازدید از مراکز دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده استان لرستان، درباره میزان خسارات واحدهای دانشگاه پیام نور در این مناطق گفت: مهم ترین ساختمان های استراتژیک کشور هم در زمان سیل دچار بحران می شوند و باید با اتحاد و همبستگی برای کمک به سیل زدگان و برقراری ثبات قبلی اهتمام ویژه داشته باشیم.
وی افزود: در دانشگاه پیام نور حتی یک سازه هم با آسیب جدی روبه رو نشده و آسیب هایی که به وجود آمده جزئی و غیرسازه ای هستند که آن هم با بیمه تکمیلی حوادث قابل حل است.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در استان‌های لرستان، گلستان، خوزستان بخشی هم مازندران دارای واحد است، به خدمات و تسهیلات دانشگاه پیام نور ویژه واحدهای مناطق سیل زده این دانشگاه اشاره کرد و گفت: طبق اولویت بندی های انجام شده در استانها، ردیف اعتباری ویژه ای برای کمک به آسیب دیدگان در دانشگاه اختصاص می یابد ضمن اینکه دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده حضور فعالی داشته، به طوری که اردوهای جهادی این دانشگاه در پلدختر و بندرترکمن مستقر شده و مشغول خدمت رسانی هستند.
وی ادامه داد: همچنین با دستور ریاست دانشگاه فضای فیزیکی تمامی مراکز وواحدهای دانشگاه برای اسکان هموطنان سیل زده در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها قرار گرفته است.
 

 
امتیاز دهی