اداری و مالی
1396/11/18 چهارشنبه
با حضور دکتر علیزاده معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور
تقدیر از دانشجویان سرآمد دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

.

مراسم تقدیر از دانشجویان سرآمد فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ،با حضور دکتر علیزاده معاون مالی،عمرانی و اداری داتشگاه پیام نور ،دکتر داوریار ریاست دانشگاه پیام نور استان و مدیران ستادی برگزار شد.
دکتر علیزاده معاون مالی ،عمرانی و اداری دانشگاه پیام نوردر این مراسم گفت :دانشگاهیان پیام نور در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده اند مایه مباهات و افتخار بوده اند و جمع حاضر نیز نمونه روشنی از این دستاوردهاست. وی افزود :افتخارات بدست آمده توسط دانشجویان پیام نور خراسان رضوی مایه مباهات است و افتخار میکنم که به عنوان یک عضو هیات علمی در این جمع فرهیخته حضور دارم .
دکتر علیزاده افزود:امروزه بر اساس دستورالعمل های سال 2000 یونسکو ،دانشگاهها از حالت سنتی خارج و به سمت دانشگاههای پاسخگو و در راستای حل مشکلات جامعه حرکت کرده اند که دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نمانده است.
معاون مالی،عمرانی و اداری پیام نور  در ادامه گفت:دانشگاه پیام نور با فراهم سازی بسترهای مختلف فناوری و آموزش از راه دور ،امروز به عنوان یک دانشگاه سرآمد سبز مطرح است.
دکتر محمد علی داوریار رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی  نیز  در این نشست عنوان کرد:بسیار مفتخریم که در آستانه سی و نهمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ،میزبان معاون محترم مالی ،عمرانی و اداری دانشگاه پیام نور کشور و در آیین تقدیر از سرآمدان نخبه علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان هستیم .
وی افزود :دستاوردهای ارزشمند حاصل شده ،حاصل افتخار آفرینی دانشجویان پر تلاش ،توانا و ساعی دانشگاه پیام نور است که با همت والا و همراهی اساتید و همکاران محترم توانسته اند نام پر افتخار دانشگاه پیام نور را در عرصه های مختلف طنین انداز کنند.

پیش از سخنان دکتر علیزاده ،خانم ها سارا هوشمند دانشجوی نمونه کشور در سال 95 ، سارا مددی مخترع و مبتکر برتر کشوری، میر صدرایی رتبه دوم مسابقات ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشورو آقایان مهرداد ملکی نماینده انجمن های علمی دانشجویی و سلیمانی مقام اول جشنواره حرکت سال 96،ضمن تقدیر از حمایت های مالی و معنوی و تحولات مثبت دو ساله در دانشگاه پیام نور استان در توسعه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان به بیان مسائل و پیشنهادات خود پرداختند.

 
امتیاز دهی