فرهنگی
1398/3/8 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد:
کمک 200 میلیون ریالی یک خیر هرمزگانی به دانشجویان کم برخوردار دانشگاه پیام نور

.

 دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از کمک مالی یک خیر هرمزگانی به دانشجویان کم برخوردار خبرداد و افزود: درحال حاضر مبلغ 200 میلیون ریال از طرف سید عبدالله هاشمی خیر هرمزگانی به تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور در قالب کمک مالی ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،دکتر خیری با اشاره  به نقش حمایتی مجمع خیرین هرمزگان برای حل مشکلاتی که گریبانگیر دانشجویان است،گفت: خیرین در این حوزه قطعا از دانشجویانی که بضاعت مالی ندارند، حمایت خواهد کرد که در این راستا نیز 60 دانشجوی کم برخوردار این دانشگاه از سوی سید عبدالله هاشمی خیر هرمزگانی مورد حمایت قرار گرفتند.
وی با اشاره به برنامه های آینده مجمع خیرین هرمزگان افزود: مشارکت در پروژه‌های مختلف عمرانی نیمه کاره یا مد نظر خیرین ، تجهیز آزمایشگاه‌های پژوهشی و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان از جمله این برنامه هاست.
سید عبدالله هاشمی، رئیس مجمع خیرین استان هرمزگان نیز درباره كمك به دانشجویان بی بضاعت اظهار كرد: ما با هدف كمك به دانشجویان بی بضاعت، كمك به دانشجویان مستعد و توانمند از هیچ کاری دریغ نمیکنیم. 
رئیس مجمع خیرین استان هرمزگان در پایان و در جمع بندی این نشست گفت: مشکلات در برخی دانشگاه های شهرستان زیاد است و به همین دلیل بعد از ماه مبارک رمضان بازدید از مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور هرمزگان که با مسئولین مجمع خیرین استان انجام می گیرد، حتی الامکان برخی از این مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

 
امتیاز دهی