فرهنگی
1398/3/4 شنبه
همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر؛
دیدار رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویر احمد با خانواده یکی از شهدای عملیات بیت المقدس

.

رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویر احمد، با خانواده شهید والامقام امیر هاشمی مطهر از شهدای عملیات بیت المقدس (عملیات آزاد سازی خرمشهر )دیدار وگفتگو کرد
در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نوراستان در سخنانی ضمن گرامی داشت لیالی پر فیض قدر وهمچنین ایام ضربت خوردن وشهادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام گفت: امنیت  وآسایش کنونی مرهون جان فشانی و از خود گذشتگی شما خانواده های معظم شهدا می باشد.
دکترسجادی با تاکید بر دیدار با خانواده معظم شهدا گفت: بزرگترین دارایی انسان جان می باشد که شهدا به خاطر دفاع از ایران اسلامی از آن گذشتند و همه ما مدیون شهدا وخانواده های معزز آنها هستیم.
حجت الاسلام میر شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان نیز در این دیدار گفت: خداوند هرکدام از بندگانش را که دوست دارد به مقام شهادت نائل می کند واین افتخاری بس بزرگ می باشد که نصیب شهدای گرانقدر شده است.
 در ادامه رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بویراحمد نیز در سخنانی حضور در بیت شهدا را در اجرای فرمان مقام معظم رهبری و طرح سپاس از رمضان دانست وگفت: دانشگاه پیام نوراستان دراجرای برنامه های دیدار وسرکشی از خانواده های معظم شهدا از ادارات پیشرو می باشد.
درپایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر وهدیه از خانواده شهید امیر هاشمی مطهر تجلیل به عمل آمد.
 گفتنی است شهید امیر هاشمی مطهر در سال 61 در عملیات بیت المقدس (عملیات آزادسازی خرمشهر)در شهر خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد. روحش یاد وراهش پررهرو باد.         
                                                          

 
امتیاز دهی